Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی علیه اعضای سرکنسولگری ترکیه در اربیل عراق را که منجر به کشته شدن یک دیپلمات و دو تن دیگر از اعضای سرکنسولگری ترکیه در این شهر شد، به شدت محکوم و با دولت و ملت ترکیه بویژه خانواده قربانیان این حمله، ابراز همدردی کرد.

موسوی افزود: تروریسم پدیده دهشتناکی است که خسارت‌های فراوانی به کشور‌های منطقه وارد کرده و تنها راه مقابله با آن، مبارزه مشترک جامعه جهانی با گروه‌های تروریستی از طریق پایان دادن به حمایت‌های سیاسی، مالی، تسلیحاتی و ایدئولوژیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیدعباس موسوی ترکیه حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی شهرداری با سرکنسولگری چین در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، مهدی نوبانی افزود: این نشست برای تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه‌های خدمات شهری، فرهنگی و عمرانی برگزار شد.
سرکنسولگری چین در بندرعباس نیز گفت: سرکنسولگری چین در بندرعباس نخستین کنسولگری چین در ایران است که با هدف شناسایی ظرفیت‌های استان هرمزگان راه اندازی شده است.
مصیب نظری رئیس شورای شهر بندرعباس نیز گفت: به دنبال گسترش روابط خواهرخواندگی شهر بندرعباس با کشور‌های چین و قزاقستان هستیم.

بیشتربخوانید:تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم ۱۰۵ ثانیه در بندرعباس
در پایان این مراسم با سفره افطاری از میهمانان پذیرایی شد.

دیگر خبرها

  • کنعانی حملات رژیم صهیونیستی به حلب را شدیداً محکوم کرد
  • محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه دو جوان فلسطینی در غزه
  • حمله تروریستی کروکوس را محکوم می‌کنیم
  • طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد
  • نشست هم اندیشی شهرداری با سرکنسولگری چین در بندرعباس
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد