Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که ۱۹ تیر برای برگزاری اردوی ۱۰ روزه راهی ترکیه شدند تا در این کشور اردوی آماده سازی برگزار کنند و بازی‌های دوستانه انجام دهند، قرار است شنبه هفته آینده  (۲۹ تیر) به تهران بازگردند.

پرسپولیسی‌ها پس از حضور در تهران، ۲ روز به استراحت خواهند پرداخت و سپس تمرینات را شروع می‌کنند تا آماده حضور در مسابقات جام شهدا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها با حضور فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و سایپا همراه با پرسپولیس برگزار می‌شود.

همچنین شاگردان گابریل کالدرون، جمعه دیدار دوستانه‌ای در منطقه کارتپه برگزار می‌کنند تا آماده لیگ نوزدهم شوند. هنوز زمان برگزاری فصل جدید فوتبال ایران مشخص نیست و باید دید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این باره چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد.

بشار رسن به ترکیه نمی‌رود

خبر دیگر اینکه سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، بشار رسن قرارداد ۲ ساله خود را با پرسپولیس تمدید کرد تا برای فصل جدید در این تیم حضور داشته باشد. بشار عراقی که در قطر حضور دارد، به دلیل مصدومیت و دوری از تمرینات راهی ترکیه نمی‌شود و در تهران سرخپوشان را همراهی خواهد کرد.  

او از ناحیه کتف دست مصدوم است و تمرینات ریکاوری را انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است، بشار با پرسپولیس اختلاف مالی داشت، اما سرانجام امروز (چهارشنبه) با حضور مدیربرنامه رسن و نماینده باشگاه پرسپولیس، تمدید قرارداد انجام شد.

رسن به همراه فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، احمدنوراللهی، کمال کامیابی نیا،   مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و ... می‌تواند در خط هافبک بازی کند.

بیشتر بخوانید:

عرب: طبق نظر سرمربی اولویت باقی مانده، جذب یک مهاجم است/ می‌خواهیم استخوان‌بندی تیمی که به مقام قهرمانی رسیده را حفظ کنیم

بشار رسن قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کرد

طارمی حرف آخر را به پرسپولیسی‌ها زد/ جدایی بشار کلید خورد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ۳ تیم مدعی قهرمانی استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان موفق شدند به ترتیب شمس آذر، صنعت نفت و ملوان را شکست دهند تا همچنان رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد. هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و در دومین روز این هفته که چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت خواهد بود تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و استقلال تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند که علاقه مندان به فوتبال دو بازی حساس و مهم را تماشا می‌کنند.

جلال اکبری پیشکسوت فوتبال در رابطه با حساسیت دیدارهای باقی مانده لیگ برتر اظهار داشت: نتایج مسابقات در هفته‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده که نمی‌توان از الان تیمی را به عنوان قهرمان معرفی کرد و با توجه به پیروزی سپاهان برابر ملوان این تیم بار دیگر به جمع استقلال و پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی اضافه شد. بازیکنان سپاهان برای حفظ روحیه خود نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از آخرین برد آنها برابر ملوان می‌گذشت، بالاخره در این مورد هم طلسم شکنی رخ داد.

پرسپولیس و سپاهان هر دو از تیم‌های باکیفیت لیگ بوده اند

او درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم گفت: پرسپولیس و سپاهان از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده و در سال‌های اخیر هم همیشه با هم بر سر عنوان قهرمانی در رقابت بوده‌اند. نمی‌توان گفت که پرسپولیس چون میزبان است می‌تواند به راحتی این بازی را پیروز شود؛ کار برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و امیدوارم هواداران دو تیم بازی زیبایی را شاهد باشند.

اکبری افزود: سپاهان مُهره های خوبی را در این فصل جذب کرد اما برخی از آنها به دلیل مصدومیت در دیدارهای حساس نتوانستند سپاهان را همراهی کنند. اگر بازیکنان مصدوم سپاهان به دیدار با پرسپولیس برسند مطمئن باشید کیفیت بازی بالاتر خواهد رفت. پرسپولیس با «اوسمار ویه‌را» نتایج خیلی خوبی کسب کرده و به نسبت نیم فصل دوم تیم خطرناک‌تری است البته نباید جذب بازیکنان خوب در نیم فصل را بر عملکرد سرخ‌ها بی تأثیر دانست و بازیکنان سپاهان باید هوشمندانه رو در روی میزبان خود قرار گیرند.

استقلال نباید تراکتور را دست کم بگیرد

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران خاطر نشان کرد: تراکتور در دو، سه هفته اخیر با حاشیه‌هایی مواجه بوده و سرمربی خود را از دست داده است و دو شکست برابر ذوب آهن و نساجی را هم تجربه کرده است. استقلالی‌ها شاید فکر کنند که بازی برابر تراکتور برای آنها با توجه به شرایطی که دارند راحت باشد اما این موضوع درست نیست. تراکتور در حضور هواداران خود می‌تواند بسیار خطرناک باشد و مطمئناً برای جبران نتایج ضعیف خود وارد زمین خواهد شد. استقلال اگر بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند گام بسیار بلندی را برای قهرمانی بر خواهد داشت.

او در پایان تصریح کرد: نمی‌توان نتیجه دیداری را پیش بینی کرد چون هر دو بازی بسیار مهم هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از تیم‌ها در هفته‌های پایانی شاهد باشیم و نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که حق تیمی ضایع نشود.

کد خبر 6086133

دیگر خبرها

  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس