Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@17:53:45 GMT

یوونتوس، دمیرال را به میلان نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۳۸۶۴

یوونتوس، دمیرال را به میلان نمی‌دهد

به گزارش وانانیوز، 

شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا روز دوشنبه ادعایی مطرح کرد که در ادامه شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» آن را تأیید و مدعی شد باشگاه میلان احتمال انتقال قرضی مریح دمیرال، خرید جدید یوونتوس به سن‌سیرو را از این باشگاه جویا شده اما باشگاه یوونتوس این خبر را تکذیب و اعلام کرد قصدی برای انتقال این مدافع ترکیه‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» هم خبر داد فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس به دمیرال 21 ساله اعتقاد زیادی دارد، مدافعی که پس از حضوری موفق در ساسولو، تابستان امسال با قرارداد 5 ساله به ارزش 18 میلیون یورو به جمع راه‌راه پوشان تورین اضافه شد.

یوونتوس در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی جاری موفق به جذب آدرین رابیو، جان‌لوئیجی بوفون، آرون رمزی، مریح دمیرال، لوکا پلگرینی و کریستین رومرو شده است، این در حالی است که پیوستن ماتیس دلیخت به این تیم هم قطعی است.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: آ ث میلان یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان

میلان در تابستان 2024 می خواهد به محض جذب یک مهاجم، خط میانی خود را هم تقویت کند

طرفداری | میلان به کفرن تورام، هافبک فرانسوی نیس علاقه مند است. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، کفرن تورام ممکن است به مانند برادرش مارکوس، ساکن شهر میلان شود اما در تیم رقیب بازی کند. در واقع میلان به این هافبک متولد 2001 علاقه دارد اما روسونری تنها تیم اروپایی خواهان جذب او نیست. تورام 40 میلیون یورو ارز‌ش‌گذاری شده اما در تابستان یعنی زمانی که تنها یک فصل از قرارداد او (تابستان 2025) با نیس باقی می ماند، امکان تغییر این رقم وجود دارد. مزیت میلان در رقابت با تیم های انگلیسی می تواند برادرش باشد. کفرن و مارکوس به یکدیگر نزدیک هستند و بدشان نمی آید در ایتالیا کنار هم زندگی کنند؛ حتی اگر عضو تیم های رقیب شهر میلان باشند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • پشت صحنه برنامه تلویزیونی بهار بهار
  • آخرین گل آندری شوچنکو در رقابت های سری آ (25 مارس 2006) / فیلم
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم