Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان ، مجید جان‌نثاری  اظهار داشت: در 3 سال گذشته ۳۷ مورد آتش‌سوزی در مراتع و مناطق کوهستانی اتفاق افتاده و عملیات اطفاء حریق در شرایط سختی انجام شده است.

وی عنوان کرد: تجهیزات این اداره مناسب عملیات شهر است اما برای انجام عملیات امداد و نجات در مناطق کوهستانی با مشکل مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دهاقان گردشگران را عامل بخشی از تخریب طبیعت این شهرستان دانست و تصریح کرد: متاسفانه برخی گردشگران نکات ایمنی را رعایت نمی‌کنند و بی‌احتیاطی آن‌ها باعث بروز آتش‌سوزی می‌شود، اما باید با این مسئله مقابله و نکات ایمنی آموزش داده شود.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: خودروهای آتش‌نشانی شهری مناسب مناطق کوهستانی و راه‌های خاکی نیست و در بعضی نقاط دسترسی مشکل است؛ اگر شهروندی با این اداره تماس گرفت باید در مسیر جاده‌ای مستقیم حضور یابد تا به محض رسیدن آتش‌نشانان، راهنمای آن‌ها به محل حادثه باشند، این در حالی است که مسیرهای کوهستانی در مناطق دور و ناشناخته قرار گرفته‌ و عملیات امداد به این مناطق با تأخیر همراه است.

وی تآکید کرد: متاسفانه خط‌دهی تلفن همراه در بعضی مناطق کوهستانی شهرستان وجود ندارد و این موضوع عملیات امدادی را با مشکل مواجه می‌کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: طی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار، هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک آتش‌نشان مصدوم شد.

به گزارش مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اطفای حریق تعمیرگاه موتورسیکلت در «سیمین دشت» فیروزکوه سخنگوی شورای شهر تهران: در ماجرای حریق مترو شوش، مدیریت شهری ۱۰۰ درصد مسئول است/ در جمع آوری دست فروشان شاهد قمه کشی بودیم

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران