Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی طهرانچی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های تحقیقاتی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، در جمع خبرنگاران افزود: چیزی که باید اتفاق بیفتد این است که این دانشگاه به دنبال انتقال رشته‌ها در محور آمایش سرزمینی و توسعه اقتصادی منطقه‌ای است و امروز بیش از هر زمان دیگر به آن نیاز داریم و در این راستا جابه‌جایی رشته‌ها به جای ایجاد رشته‌های جدید انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد تلاش دارد با توجه به گستردگی و حضور در شهرهای مختلف مطابق با اقتصاد آن شهر خود را سازگار کند تا به اقتصاد و بهره‌وری آن منطقه کمک کند.

این مسئول ادامه داد: با این نگاه جابه‌جایی‌های رشته‌ای در دانشگاه آزاد آغاز شده که در سال آینده تکمیل خواهد شد تا بتوان متناسب با هر منطقه ای به تربیت جوانان آن پرداخت تا بیش از گذشته برای حضور در صحنه اشتغال دانش‌بنیان آماده شوند.

وی به تاثیر تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های مختلف جامعه، اشاره کرد و گفت که کاری که دانشگاه باید انجام دهد این است که که باید خودمان را متناسب با نیازهای انسانی و نیازهای پشتیبانی تطبیق داده و به عنوان مثال، افتتاح این آزمایشگاه در زنجان به عنوان یک پشتوانه برای بخش‌های صنعتی منطقه وارد بحث می‌شود.

طهرانچی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی این افتخار را دارد که بتواند به عنوان یک پشتوانه، حرکت‌های اشتغال‌زایی دنیا و شرکت‌های دانش‌بنیان را وارد عرصه کند که این اقدام جدیدی است که در سال پیش‌رو نتیجه آن بیش از گذشته نمایان خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در ارتباط با شهریه سال تحصیلی جدید این دانشگاه، نیز گفت: افزایش شهریه وابسته به شهرهای مختلف و شرایط رشته‌ها است که با توجه به تطبیق سال مالی با سال تحصیلی، طی یک ماه آینده مشخص می‌شود که در هر شهر و کد رشته، شهریه‌ها چگونه خواهد بود.

وی یادآوری کرد: این ارقام در سراسر کشور یکسان نیست، و هر سال شهریه‌های هر واحد با توجه به مزیت‌ها و قابلیت‌های آن تعیین می‌شود.

طهرانچی خاطرنشان کرد: بر این پایه هیات امنای مرکزی یک متوسط رشد حدود ۱۴ درصد را برای شهریه‌های سال تحصیلی جدید پیش‌بینی کرده که در حقیقت برای رشته‌های مختلف است زیرا شهریه متغیر و ثابت مختلف بوده اما میانگین رشد بیش از ۱۴ و ۱۵ درصد نخواهد شد و در رشته‌هایی متغیر ۲۰ درصدی اعمال می شود.

به گزارش ایرنا، با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور ۲ طرح علمی، آموزشی و ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به بهره برداری رسید.

اولین طرح مرکز تحقیقات متالوژی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بود که با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی در زمینی به مساحت ۸۵۰ مترمربع و در مدت یکسال ساخته شده است.

پیشرفتهترین سالن ورزشی هوازی استان نیز در ۶۰۰ مترمربع مساحت از دیگر پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.

۹۶۴۶/‏۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی

به گزارش قدس خراسان، حسین امامیان اظهار کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای نیل به برنامه توسعه مناطق کم برخوردار تعدادی تجهیزات پزشکی جدید به امکانات بیمارستان ولی عصر (عج) افزوده شد که این تجهیزات شامل یک دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی پرتابل به همراه ترالی، یک دستگاه مانیتورینگ ثابت برای بخش اورژانس، چهار تخت بیمار به همراه کمد، کنار تخت میز غذا خوری،پله دو طبقه و تشک برای بخش زنان و زایمان، یک دستگاه نوار قلب برای بخش CCU خریداری و تحویل بیمارستان داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن ضمن تشکر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارزش ریالی این تجهیزات را سه میلیارد ریال اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • لزوم حکمی‌سازی مراکز علمی برای تولید دانش مبتنی بر بینش
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری