Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:01:15 GMT

میلاد محمدی به خنت بلژیک پیوست

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۴۱۵۷

میلاد محمدی به خنت بلژیک پیوست

مدافع ملی‌پوش ایرانی با امضای قراردادی به خنت بلژیک پیوست.

به گزارش ایسنا، میلاد محمدی، مدافع ملی‌پوش در نهایت بعد از جدایی از تیم اخمت گروزنی روسیه تیم بعدی خود را انتخاب کرد و بر این اساس با امضای قراردادی سه ساله به خنت بلژیک پیوست تا جمع ایرانی‌های لیگ بلژیک تکمیل شود.

انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی دوباره یاران صیادمنش در بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم ژوپیر لیگ بلژیک و چهارمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال وسترلو که برای دومین بازی پیاپی اللهیار صیادمنش را در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت 19:45 امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه مقابل استاندارد لیژ، تیم پنجم در مرحله گروهی پلی‌آف قرار گرفت.

یاران صیادمنش پس از سه شکست پیاپی در مرحله پلی آف ژوپیر لیگ بلژیک، در مسابقه امشب هم نتوانستند مقابل استاندارد لیژ نتیجه بگیرند و صاحب پیروزی شوند و در نهایت به تساوی رضایت دادند.

تیم فوتبال وسترلو که قبل از ورود صیادمنش به زمین با نتیجه 3 بر یک پیش بود، در نهایت به تساوی سه بر سه در بازی خانگی مقابل استاندارد لیژ رضایت داد تا 16 امتیازی شود و در رتبه ششم جدول مرحله پلی‌آف ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی وسترلو که شرایط خوبی در این تیم نداشته و در فصل جاری موفق به گلزنی یا پاس گل نشده، در دیدار امشب مقابل استاندارد لیژ از دقیقه 69 به زمین آمد و یازدهمین بازی خود در ژوپیر لیگ بلژیک را انجام داد.

دیگر خبرها

  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت
  • سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور
  • ناکامی دوباره یاران صیادمنش در بلژیک
  • میلاد محمدی با انگیزه در بازی شماره ۹