Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضا داوودی معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه  گفت : تمام آپار‌تمان‌ها باید مجهز به مخازن دخیره آب باشند و به خاطر جلوگیری از افت فشار ناشی از پمپاژ مستقیم آب، پمپ‌های آب را بعد از این مخازن نصب کنند.

وی گفت : پمپاژ مستقیم آب از لوله‌های آب (قبل از مخزن) موجب افت فشار و خلا در شبکه‌های انتقال آب می‌شود و آبرسانی به مشترکان پایین دست را با اختلال مواجه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروزه یکی از مشکلات ما بحث استفاده نابجای برخی مشترکان از پمپ‌های آب است که سبب تضییع حقوق سایر مصرف کنندگان می‌شود.

داوودی تاکید کرد: با مشترکانی (آپارتمانی و غیرآپارتمانی) که اقدام به پمپاژ مستقیم آب از شبکه بکند برخورد قانونی خواهد شد و انشعاب مربوط به آنان قطع می‌شود.

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، از طریق شماره تلفن ۱۲۲ شرکت آبفای استان را مطلع کنند .

 

 

انتهای پیام/د

تمام آپار‌تمان‌ها باید مجهز به مخازن دخیره آب باشند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی تمام مناطق شهر هرسین و حفر چاه در دستور کار قرار گرفت

رضا داوودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در نشست قرارگاه آبرسانی استان کرمانشاه با حضور معاون عمرانی هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه و فرماندار هرسین با هدف اخذ تصمیماتی در جهت رفع تنش آبی این شهرستان، گفت : با توجه به اینکه به فصل گرم سال نزدیک می‌شویم، بایستی تمهیدات لازم را برای عبور از تنش آبی ۱۴۰۳ اتخاذ نماییم.

وی گفت: طرح آبرسانی در این شهر در دستور کار قرار دارد که یک طرح آن برای تأمین آب مناطق مرتفع و بخش‌های تنش زای شهر هرسین است که پیشرفت ۹۵ درصدی داشته و طی چند روز آینده یک بخش از این فاز وارد مرحله بهره برداری می‌شود و شهرک‌هایی از جمله شهرک شهرداری از این میزان آب منتفع خواهند شد.

داودی خاطرنشان کرد: فاز دوم شامل طرح سه هزار متر مکعبی ایستگاه پمپاژ، خط انتقال و خط آب بر است که شبکه آن بزودی افتتاح خواهد شد. این طرح، طرحِ شماره یک اولویت‌دار هرسین است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تامین آب شهر و روستا‌های حاشیه بزمان
  • رفع مشکل افت فشار شبکه آبرسانی شهرک رضوان بندر امام خمینی
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان بر اثر نشست زمین + عکس
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان اثر نشست زمین
  • آزمایش پمپاژ چاه آب شرب جدیدالحفر در خوی
  • نصب پمپ و مخزن برای طبقات فوقانی الزامی است
  • رفع تنش آبی تمام مناطق شهر هرسین و حفر چاه در دستور کار قرار گرفت
  • راهی برای وصل کردن مستقیم شیلنگ به لوله آب + آب
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی برای زیر ۱۴ سال
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی حتی با اجازه والدین!