Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز نصیری (معاون دبیرکل خانه کارگر) در جمع کاندیداهای کارگری انتخابات شورایاری‌ها گفت: یکی از اساسی‌ترین دلایل برگزاری این جلسات آشنایی کاندیداهای کارگری شورایاری با یکدیگر و معارفه اعضا است.

وی اظهار داشت: در اینجا قرار بگذاریم تا این انتخابات به عنوان نقطه شروع فعالیت‌های گسترده‌تر شورایاری‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری با بیان اینکه به واسطه عضویت در خانه کارگر وظیفه خود می‌دانیم تا حداقل حمایت را از کارگران داشته باشیم، افزود: این جلسه برای تبیین وظایف ما است. جلسات دیگری در سطح محله و منطقه برگزار خواهد شد.امیدواریم این جلسات بار کیفی داشته باشند و بتوانیم گام‌های موثرتری برداریم.

وی تصریح کرد: در حقیقت حمایت از کارگران در انتخابات شورایاری‌ها هدف برگزاری این جلسات است.

نصیری در ادامه با اشاره به اقداماتی که در خانه کارگر برای کمک و مساعدت به کارگران در انتخابات شورایاری‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: مساعدت ما حداقلی است و اصل مشارکتی است که توسط خود شما انجام می‌شود. حرکت باید از سوی شما باشد و باید خودباوری و اعتماد به نفس‌تان را تقویت کنید و در این راستا خانه کارگر نیز در حد مقدور به شما کمک خواهد کرد.

وی افزود: برای هر یک از کاندیداها 1000 عدد کارت ویزیت چاپ شده تا حداقل تبلیغات را برای خود داشته باشند.

معاون دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه در برخی محلات تعداد کاندیداهای کارگر زیاد است، افزود: در این محلات با نصب بنرهای اشتراکی کاندیداهای کارگری با عنوان ائتلاف خانه کارگر معرفی می‌شوند.

وی به کانال اطلاع‌رسانی خانه کارگر در فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: کانال خانه کارگر برای معرفی کاندیداها و اطلاع‌رسانی درباره انتخابات شورایاری‌ها در نظر گرفته شده است. در این کانال لیست کاندیداهای خانه کارگر درج و در چندین نوبت اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد. خوب دیده شدن این لیست در فضای مجازی می‌تواند کمک مناسبی باشد و تاثیرگذاری خوبی خواهد داشت.

نصیری افزود: خبرگزاری کار ایران (ایلنا) نیز به عنوان یکی از خبرگزاری‌های معتبر که تحت حمایت خانه کارگر قرار دارد، لیست کاندیداهای خانه کارگر را به صورت مستقل در این سایت قرار می‌دهد و اطلاع‌رسانی از طریق این خبرگزاری انجام خواهد شد. سامانه‌های وابسته به تشکیلات خانه کارگر از جمله سامانه های ثما، سرا و سدا نیز تبلیغات کاندیداهای شورایاری‌ها را پوشش می‌دهند. همچنین روزنامه کار و کارگر در هفته تبلیغات در یک ویژه‌نامه تبلیغاتی لیست کاندیداها را درج خواهد کرد.

وی در در ادامه گفت: این ضرورت وجود دارد که جامعه کارگری به عنوان قشر متوسط و متوسط رو به پایین در مراجع تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی حضور پیدا کنند. ضرورت تبیین این مسئله باید در مرحله اول برای اعضا و در مرحله بعد برای شهروندان مشخص شود. ضرورت حضور عضوی از جامعه کارگری در بین 9 نفر عضو شورایاری محلات حداقل حقی است که کارگران باید به آن برسند.

معاون دبیرکل خانه کارگر در پایان تصریح کرد: باید نمایندگانی از جامعه کارگری در سطوح مختلف جامعه حضور داشته باشند. سیاست خانه کارگر نیز معرفی نمایندگانی در انتخابات مجلس، شورای شهر و شورایاری است تا در مراحل تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی سطوح مختلف شهر و کشور کارگران حضور داشته باشند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، خلیل‌احمد سلامی اظهار کرد: در نخستین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، ۴۰ نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص ویژه برنامه‌های این هفته در استان بیان کرد: محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت بیش از پیش مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است.

وی ادامه داد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نامگذاری شده که در سیستان و بلوچستان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

سلامی افزود: بازدید از واحدهای کارگری و گفت‌وگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسوولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه‌های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار "مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی" برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند