Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- "مایک پمپئو" وزیر خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای خود علیه ایران مدعی شد که واشنگتن «متعهد به مذاکره بدون پیش‌شرط» با ایران است.

وی در مصاحبه‌ای با رادیو «کی. سی. ام. او» که چهارشنبه منتشر شد، اظهار داشت: ایران باید تصمیم بگیرد که به یک کشور عادی تبدیل شده و به جامعه ملت‌ها بازگردد.

به گزارش ایرنا پمپئو افزود: ما امیدواریم که آنها چنین تصمیمی اتخاذ کنند و اگر چنین تصمیمی گرفتند همان گونه که پرزیدنت ترامپ گفته او آماده است با آنها به مذاکره بنشیند و در مورد این گذار صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهایتاً اینکه ما متعهد به دیدار بدون پیش‌شرط با آنها هستیم.

وی ادامه داد: اگر این کار انجام شود همه چیز عالی خواهد شد و اگر چنین نشود وارد مسیر متفاوتی می‌شویم.

آمریکایی‌ها به ویژه دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده بارها پیشنهاد مذاکره را مطرح کرده و در عین حال برخلاف روندهای مربوط به مذاکره، به تهدید علیه ایران نیز روی آورده‌اند.

هر چند پمپئو مدعی شده که آمریکا خواستار مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران است اما وی سال گذشته با حضور در بنیاد هریتیج، ۱۲ شرط را برای مذاکره با ایران برشمرد که به تعبیر بسیاری از کارشناسان، هدف آن تغییر رژیم است.

در چنین شرایطی، آمریکا به طور یکجانبه از توافق هسته‌ای برجام خارج شده و تحریم‌ها علیه ایران را برگرداند و بر آنها افزود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام بسیار مهم مذاکره از ایران به غرب

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور گفت: اگر اهل مذاکره هستید ما میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم.

کد خبر 845427 برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا یک روز هم قادر به حمایت از خود نیست
  • پیام بسیار مهم مذاکره از ایران به غرب
  • بیانیه تند بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی آمریکا
  • بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد
  • حمله ایران فوق‌العاده پیچیده بود اما بدون پیشرفته‌ترین سلاح‌هایش