Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@07:20:13 GMT

کردستان|کارخانه فیبر مریوان در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۴۲۹۳

کردستان|کارخانه فیبر مریوان در آتش سوخت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مریوان از آتش‌سوزی کارخانه فیبر و از بین رفتن ۹۰ درصد از مواد اولیه و تولیدات این کارخانه خبر داد. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سالار درخشانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مریوان، اظهار داشت: غروب امروز (26 تیرماه) کارخانه فیبر واقع در "سه‌راهی نی" در شهرستان مریوان طعمه حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این حادثه 90 درصد از مواد اولیه و تولیدات این کارخانه در آتش سوخت، افزود: کارشناسان این سازمان اتصالی برق را در تأسیسات داخلی کارخانه علت حادثه بیان کرده‌اند.

آتش در خرمن مزارع کوهدشت؛ سرمایه‌ای که خاکستر شد+تصاویرشعله‌های آتش؛ بلای جان مزارع و مراتع کوه «انارک» و «باویال» ایلام شده استآتش‌سوزی کوه آبیدر سنندج به‌روایت تصویر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مریوان تصریح کرد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه، 5 اکیپ از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مریوان و یک اکیپ از کانی دینار به محل حادثه اعزام و با ایمن‌سازی و استفاده از تجهیزات خاموش‌کننده حریق توانستند بعد از گذشت 45 دقیقه آتش را به‌طور کامل مهار کنند.

درخشانی با بیان اینکه خوشبختانه با عکس‌العمل سریع کارگران کارخانه و خروج به‌موقع آن‌ها در این حادثه شاهد هیچ خسارت جانی نبوده‌ایم, گفت: امیدوارم با رعایت نکات ایمنی دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن اظهار کرد: تعداد ساختمان‌های ناایمن کاهش پیدا کرده است و روند بازرسی‌ها ادامه دارد. تا کنون بیش از ۵۳ هزار ساختمان را بازدید و دسته بندی کرده‌ایم که موضوع ایمن سازی توسط مالکین انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دومین ایستگاه آتش نشانی بانوان کشور در شرق تهران افتتاح خواهد شد، ادامه داد: به دنبال جذب آتش‌نشان خانم هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: عملیات نوسازی ایستگاه‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جریان دارد و همچنین ادامه خواهد داشت. تا هر زمانی که دستگاه‌ها و بخش‌ها به وظیفه خود عمل نکنند، باید ایستگاه آتش‌نشانی بسازیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه باید موضوع آموزش ایمنی در فضای مجازی فراگیر شود، تصریح کرد: لازم است تا محتوا و صفحه آموزش ایمنی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • منطقه ۱۱ تهران بیشترین ساختمان ناایمن را دارد
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد