Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، مهندس رامین حاتمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این مراسم با اشاره به اهداف اجرایی طرح اظهار داشت : طرح توسعه میدان نفتی سعادت‎آباد با هدف افزایش تولید روزانه سه هزار بشکه‎ نفت خام در منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‎آباد و افزایش خوراک پالایشگاه شیراز اجرا        می شود.

وی درباره جزییات این طرح افزود : پروژه توسعه میدان نفتی سعادت‎آباد در دو بخش تحت الارضی و      سطح الارضی توسط یکی از شرکت‎های خصوصی داخلی اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه حفر دو حلقه چاه توسعه ای و تعمیر یک حلقه چاه، نصب تسهیلات سرچاهی، احداث در مجموع 14 کیلومتر خط لوله شش اینچ انتقال نفت، نصب تجهیزات تامین برق، توسعه چند راهه واحد سعادت‎آباد برای اتصال دو حلقه چاه جدید در بخش سطح الارضی این پروژه در دستور کار قرار دارد. 

مهندس رامین حاتمی، درباره طرح افزایش تولید نفت در قالب پروژه های EPC/EPD تصریح کرد :  توسعه میدان نفتی سعادت‎آباد بخشی از طرح توسعه سه میدان‎ نفتی سعادت‎آباد، دانان و نفت شهر است که در قالب پروژه های EPC/EPD توسط شرکت های داخلی و در حوزه جغرافیایی دو شرکت بهر‎ه‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و نفت و گاز غرب از شرکت های تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس حاتمی با اشاره به رویکرد وزارت نفت در اجرا و عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، خاطرنشان کرد : علاوه بر در نظر گرفتن        مسئولیت های اجتماعی در این پروژه‎ها، راه اندازی فاز توسعه میدان نفتی سعادت‎آباد، اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم در این  منطقه را نیز به دنبال دارد.

 

بر اساس این گزارش ، طرح توسعه میدان نفتی سعادت‎آباد با حضور فرخ علیخانی مدیر تولید شرکت ملی نفت ایران، رامین حاتمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و جمعی از مدیران و رؤسای این شرکت ها با همراهی حمید ایزدی مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی این شرکت، آغاز شد.

منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‎آباد یکی از مناطق پنجگانه عملیاتی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که خوراک پالایشگاه نفت شیراز را تامین می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خوراک شرکت ملی نفت ایران نفت وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود

رئیس شورای شهر قم گفت: عملیات اجرایی مونوریل قم پس از حدود ۱۰ سال وقفه ازسرگرفته خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محسن محرری در نشست روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم  با اشاره به جلسه اخیر معاون اجرایی دولت در خصوص مونوریل قم، از نهایی‌شدن اجرای این طرح نیمه‌تمام خبر داد و اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه به‌زودی پس از حدود 10 سال وقفه ازسرگرفته خواهد شد.

وی بیان کرد: ادامه مونوریل قم یک موضوع حاکمیتی است و اراده دولت سیزدهم برای اجرای این طرح نهایی شده و به‌زودی عملیات تکمیل آن آغاز خواهد شد.

رئیس شورای شهر قم گفت: طبق ابلاغیه‌های دولت و سازمان برنامه‌وبودجه با ادامه طرح مونوریل قم تا پردیسان، خط دوم متروی قم کنار گذاشته می‌شود و دیگر هیچ اعتبار ملی به آن اختصاص نخواهد یافت.

وی افزود: در خصوص اینکه مدیریت شهری قم هم راستا با دولت مونوریل را ادامه خواهد داد ابهامی وجود ندارد؛ اما هنوز در طول خط آن و نحوه عبور از مقابل حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مباحث کارشناسی ادامه دارد.

محرری تصریح کرد: طبق نظر مشاور این طرح راه‌اندازی مونوریل تا مصلای قدس یا حرم مطهر حضرت معصومه هیچ‌گونه توجیه فنی و ترافیکی ندارد و باید این طرح تا پردیسان ادامه پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین گفت: از ابتدای مطرح‌شدن اجرای مونوریل در قم، هیچ‌وقت در بین اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای آن اجماع نظر وجود نداشته است.

وی اظهار امیدواری کرد تا ادامه عملیات تکمیل مونوریل قم در طول 6.8 کیلومتر آن به‌زودی و هم‌زمان با سفر دور دوم رئیس جمهوری به قم آغاز شود.

به گزارش تسنیم، اجرای طرح مونوریل قم از سال 1389 در بستر رودخانه قمرود شهر قم آغاز شد که مرحله نخست این طرح از پارک‌سوار شمالی تا مصلای قدس است.

در طول مسیر 6.8 کیلومتری مرحله نخست طرح مونوریل قم، هشت ایستگاه از جمله ایستگاه پایانه، فرهنگیان، امام موسی صدر، پل رضوی، پل شهید رجایی، شهید مطهری، حرم مطهر و مصلا در نظر گرفته شده‌ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد