Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نادر شایان رئیس پایگاه اورژانس شهرستان پردیس در خصوص آتش سوزی پیش از ظهر امروز در منطقه باغکمش پردیس، اظهار کرد: متاسفانه بر اثر آتش سوزی در یک کارگاه تولید مواد پلاستیک خانمی ۳۰ ساله بر اثر محصور شدن در بین آتش و استنشاق گازهای مسموم و همچنین شدت گرمای حاصل از اشتعال مواد پلاستیکی با درصد بالای سوختگی فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه دختر بچه چهار تا پنج ساله و همچنین دو مرد میانسال نیز دچار سوختگی خفیف و تنفس گازهای سمی شده بودند که با حضور پرسنل اورژانس شهرستان به صورت سرپایی درمان و به دلیل کم بودن صدمات به بیمارستان منتقل نشدند.

شایان ادامه داد: سه اکیپ از اورژانس شهرستان در محل حاضر بودند تا در صورت نیاز به انتقال مجروحان به بیمارستان‌های تهران، این اقدام انجام شود که خوشبختانه سوختگی و مسمومیت گازی بسیار خفیف بوده و مجروحین در محل مداوا شدند.

رئیس پایگاه اورژانس شهرستان پردیس اذعان کرد: با توجه به وسعت بالای شهرستان و کمبود ماشین‌‌ها و پرنسل زمان رسیدن به این حریق کمتر از هشت دقیقه بود و پرسنل به سرعت به مداوای مجروحین پرداختند، اما متاسفانه به دلیل حجم بالای سوختگی و زمان بالای انسان استنشاق گازهای سمی متصاعد شده از مواد خام پلاستیکی خانوم ۳۰ ساله ساکن در این کارگاه فوت شدند.

 

مهدی درفکی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس هم در خصوص این حریق، اظهار کرد: پیش از ظهر امروز پس از وصول خبر آتش سوزی کارگاهی در روستای باغمیش پردیس، بلافاصله اکیپ‌های امداد و نجات سازمان محل مراجعه و اقدام به اطفاع حریق کردند.

وی گفت: پس از تلاش های فراوان، حریق مهار شد اما متاسفانه در پی این حادثه سه نفر مجروح و یک خانوم فوت شدند.

درفکی با بیان اینکه پس از تحقیقات و بررسی ها علت این حادثه مشخص خواهد شد، بیان کرد: متاسفانه عدم نگهداری مواد اشتعال زا در مکان های ایمن از سوی این کارگاه رعایت نشده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس تصریح کرد: این آتش از ورودی کارگاه و محل نگهداری کپسول گاز آغاز و به دلیل جاری بودن مواد روغنی از دستگاه‌ها به سرعت آتش شعله ور و به دستگاه ها و انبار کارگاه رسید.

وی اذعان کرد: متاسفانه افزایش یکباره حجم بالای آتش و دود حاصل از سوختن مواد سمی پلاستیک باعث مسمومیت متوفی و سه نفر شاغل در کارگاه شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلاستیک تنفس گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو عملیات پروازی بالگرد اوژانس مازندران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳، بالگرد اورژانس مازندران ۲ بار به پرواز درآمد.

بر اساس این گزارش، در پرواز نخست که در ساعت ۱۳:۴۶ انجام شد، ۲ آقا که در اثر سوختگی دچار مصدومیت شده بودند از بیمارستان رازی شهرستان چالوس به بیمارستان سوختگی زارع ساری منتقل شدند.

عملیات پروازی دوم هم ساعت ۱۶:۳۰  برای انتقال یک بانوی مصدوم بر اثر سوختگی، از بیمارستان شهداء شهرستان محمودآباد به بیمارستان سوختگی زارع ساری بود .


دیگر خبرها

  • علت آتش‌سوزی منابع طبیعی راین چه بود؟
  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت/ سقف ۲ خانه سوخت
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • چرا دانشمندان چوب شفاف می‌سازند؟ / قوی‌تر از پلاستیک و محکم‌تر از شیشه
  • سه مصدوم حاصل بی احتیاطی راننده پراید/ عدم رعایت حق تقدم عبور باعث حادثه شد 
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • اجرای دو عملیات پروازی بالگرد اوژانس مازندران