Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@22:45:22 GMT

توسعه حمل و نقل عمومی را جدی بگیریم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۴۴۲۵

توسعه حمل و نقل عمومی را جدی بگیریم

در ۴ دوره گذشته یکی از طرح‌ها و در خواست‌های اصلی مردم و شورایاری‌ها امتداد خط یک بی. آر. تی (میدان آزادی‌ـ چهارراه تهرانپارس) تا وردآورد بود. با پیگیری‌هایی که داشتیم به نتایج خوبی هم رسیدیم و در شورای ‌شهر قول‌هایی به ما داده شد. لازم است تا شورایاران جدید هم موضوع بی. آر. تی و همچنین موضوع اتصال منطقه به خطوط مترو را که در سال‌های گذشته یکی دیگر از مطالبات اصلی مردم و شورایاری‌ها بود پیگیری کنند تا شاید به خواست خدا در شورایاری جدید به نتیجه و سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترمیم و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی منطقه که مشکلات زیادی دارد هم در کنار راه‌اندازی بی. آر. تی و اتصال به خطوط مترو باید مورد توجه شورایاران جدید باشد. قراربود تعدادی اتوبوس نو وارد ناوگان اتوبوسرانی منطقه ۲۱ شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است. منطقه ما در زمینه حمل‌ونقل عمومی مشکلات جدی و اساسی‌ دارد که باید برای حل آنها تلاش کرد. همچنین در منطقه مشکل کمبود فضای پارک خودروها را داریم و باید ساخت پارکینگ‌های طبقاتی به‌ویژه در محله‌های شلوغی نظیر تهرانسر اجرا شود.»
او می‌افزاید: «موضوع مهم دیگر در حوزه ترافیک، ‌ تردد و توقف خودروهای سنگین در داخل محله‌های مسکونی است. ‌تریلی و کامیون‌هایی که برای کارخانه‌ها و شرکت‌ها کار می‌کنند و جابه‌جایی محصولات و مواد اولیه آنها را برعهده دارند، در محدوده محله‌های مسکونی‌ تردد و توقف می‌کنند که این موضوع مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرده است، از آلودگی هوا و خطرات جانی که ممکن است برای مردم به‌ویژه کودکان داشته باشد گرفته تا ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی که حضور و تجمع رانندگان خودروهای سنگین در یک محله ایجاد می‌کند. با حل شدن مشکلات مربوط به حوزه حمل‌ونقل عمومی و ترافیک، به بخش عمده‌ای از مطالبات و نیاز شهروندان منطقه پاسخ داده می‌شود.

کد خبر 448239

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۲۱ همشهری محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو را جدی بگیریم

استاندار کرمانشاه گفت: در سال گذشته در خصوص آمار پیوند کلیه در استان روند خوبی طی شده که این نشان دهنده روحیه ایثارگری و بخشندگی در مردم کرمانشاه است و باید آن را تقویت کنیم و جدی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین _ در بازدید از مرکز همودیالیز نوبهار در مرکز استان اظهار داشت: این مرکز نیاز به برخی از پشتیبانی‌ها دارد که حتماً انجام خواهد شد.

وی افزود: تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو بسیار مهم است و در این راستا باید این فرهنگ را میان خانواده‌هایی که عزیزان آن‌ها دچار حادثه و مرگ مغزی شده‌اند، ترویج کنیم تا همه این نگاه انسانی و اسلامی را پاس بدارند زیرا اهدای عضو، اهدای زندگی است.

وی ادامه داد: بیماران خاص از جمله بیماران دیالیزی نیاز به برخی حمایت و پشتیبانی‌ها دارند و بر این اساس در بخش بهداشت و درمان، بیمارستان‌ها دولتی و هم مراکز خصوصی که این کارها را انجام می‌دهند، نیاز به تقویت دارد.

صحرایی عنوان کرد: در بحث فرهنگ سازی و پشتیبانی‌های پایه هم باید تلاش کنیم تا در استان این فرهنگ نیز تقویت شود.

استاندار کرمانشاه گفت: طی آماری که مسئولان ذی‌ربط دادند در سال گذشته در خصوص پیوند کلیه در استان چه در خویشاوندان و چه در اهدای عضو و مرگ مغزی و چه خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند روند خوبی صورت گرفته است که این نشان دهنده روحیه ایثارگری در مردم کرمانشاه است و باید آن را تقویت کنیم.

کد خبر 739780

دیگر خبرها

  • بهبود اکوسیستم‌های شهری با مزارع خورشیدی زیست‌محیطی / توسعه محله اجتماعی هوشمند در شنژن
  • ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی
  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • بازگشت شکارچیان ماه به منطقه هور
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • توسعه محله اجتماعی هوشمند در شنژن
  • دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستا‌ها بویژه در حوزه عمرانی شده است 
  • تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو را جدی بگیریم
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • انقلاب شهری با حرکت به سمت محله‌های هوشمند