Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@13:09:30 GMT

اعتبارات عمرانی کهگیلویه ۱۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۴۴۳۸

اعتبارات عمرانی کهگیلویه ۱۰ درصد افزایش یافت

فرماندار شهرستان کهگیلویه اعتبارات عمرانی این شهرستان را ۶۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافت. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، جعفر نیکبخت عصر امروز در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: اعتبارات این شهرستان در سال 98 بیش از 66 میلیارد تومان بوده که این میزان نسبت به سال گذشته 8 میلیارد تومان افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در مورد کمیته برنامه ریزی و کارهای عمرانی در شهرستان‌ها همواره هدف دولت این بوده که با مطالعه و شناسایی درست اولویت بندی‌ها مشخص شوند تا بتواند خدمات شایسته ای به منطقه و شهرستان ارائه بدهند.

نیکبخت بیان کرد: اعتبارات امسال شهرستان کهگیلویه براساس نیازهای ضروری شهرستان تقسیم‌بندی شده و این نیازها در بخش‌های کشاورزی، فرهنگی، ورزشی، عشایری، بنیاد مسکن و نیز راه‌های ارتباطی شهرستان و ورودی‌های شهر دهدشت در اولویت بوده و توجه به آنها بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: درخصوص تخصیص اعتبارات شهرستانی در سالهای اخیر مشکلاتی بوجود آمد و مدیران بدون از هماهنگی و تعیین اعتبارات لازم تغییراتی در حوزه کاری خود انجام دادند که در حال حاضر با مشکلاتی مواجه شدند و هیچگونه منبعی برای این اعتبارات نداریم.

مرکزی| انتقاد عضو کمیسیون بودجه مجلس از محرومیت مناطق محروم با وجود اعتبارات لازماراک| 80 درصد اعتبارات کشور ملی است ؛ اصلاح ساختار بودجه در دستور کار مجلستهران| اعتبار تخصیصی به مترو اسلامشهر کفاف تجهیز کارگاه مترو را هم نمی‌کند

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: متأسفانه برخی از مدیران شهرستان از میزان جذب و تخصیص اعتبارات حوزه کاری خود اطلاعی نداشتند و در این بین ناخواسته مشکلاتی بوجود آمده است که امیدواریم امسال مانند گذشته نباشد و مدیران با اطلاعات کافی و گزارش پیشرفت پروژه‌ها ما را یاری کنند.

وی گفت: امسال به پروژه‌هایی که بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند اعتبارات بیشتری تخصیص داده  می‌شود و این جز اولویت‌های تقسیم اعتبارات است.

نیکبخت خاطرنشان کرد: بعضی از پروژه‌های شهرستان فرسایشی شده که باتوجه به تخصیص اعتبارات جدید، این پروژه‌ها جان دوباره‌ای می‌گیرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست افزود: کل اعتبارات عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری یک‌هزار و 350 میلیارد تومان است.

حسن نوروزی گفت: از این میزان اعتبارات، مبلغ 380 میلیارد تومان در بخش استانی، مبلغ 300 میلیارد تومان اعتبار ملی، مبلغ 270 میلیارد تومان ردیف ملی- استانی و نزدیک به 300 میلیارد تومان دیگر آن از ردیف متوازن است.

وی با اشاره به میزان اعتبارات شهرستان کهگیلویه از میزان اعتبارات استانی تصریح کرد: از میزان 380 میلیارد تومان اعتبارات استانی، سهم شهرستان کهگیلویه 66 میلیارد و 948 میلیون تومان است که این مبلغ از ردیف‌های استانی، نفت و متوازن تخصیص داده شده و در همین کمیته برنامه‌ریزی توزیع می شوند.

نوروزی عنوان کرد: در توزیع اعتبارات سال جاری تلاش شده که توزیع بودجه به‌صورت کارشناسی شده باشد و مانند سال گذشته اعتبارات ریز نشوند تا پروژه‌های مهم و حیاتی بهتر دیده شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های با پیشرفت بالا، پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و نیز پروژه‌های اشتغالزا سند توسعه هر شهرستان را در پی دارد و از موارد تأثیرگذار بر سهم هر شهرستان در توزیع بودجه است.

انتهای پیام/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

علیرضا حسینی امروز در بازدید از واحدهای در حال احداث پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر گفت: در صورت تامین و تخصیص به موقع تسهیلات بانک مسکن و همچنین تامین و تکمیل آورده‌های متقاضیان مسکن واحدهای این پروژه بزرگ تا پاییز سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار نیر افزود: طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ۲۱۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر در دست ساخت است ، در این شهرستان ۶۹۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌ و پس از بررسی‌های لازم ۱۶۱ متقاضی تایید نهایی و حائز شرایط شناخته شدند.

سقف وام نهضت ملی مسکن در اردبیل ۵۵ میلیارد ریال و در شهرستان‌های استان سه میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و به متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیامک واریز وجه را دریافت کرده اند، توصیه شده است با پرداخت آورده اولیه به ساخت واحدها در سریع‌ترین زمان کمک کنند تا واحدها به موقع تحویل داده شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • ◄ مشارکت مردم و ابتکار بخش خصوصی/ نگاهی به پروژه لوکوموتیو GT22
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط