Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- شهردار لواسان در خصوص شهرک ویلایی باستی هیلز گفت: پس از برداشتن گیت این شهرک از بنده شکایت کردند و باید در دادگاه پاسخگو باشم.

علی حیدریان شهردار لواسان عصر امروز نشست رسیدگی به مشکلات لواسان با محوریت ساخت‌ و سازها و صیانت از منابع طبیعی روز چهارشنبه با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در محل همایش های بنیاد مسکن شمیرانات اظهار کرد: این شهر در فضای مجازی مظلوم واقع می شود؛ بسیاری از عکس‌های منتشر شده اصلاً مربوط به لواسان نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مناطقی در لواسان هستند که در کوه قرار دارند اما در محدوده شهر هستند و می‌توانیم مجوز ساخت و ساز صادر کنیم، اینها کوه‌خواری نیست.

15 نیروی شهردای لواسان در حال تخریب ویلای نعمت‌زاده هستند

این مقام مسؤول گفت: به طور مثال «ویلای (شبنم) نعمت‌زاده» بخش مُجاز هم دارد که باید حفظ شود؛ ۱۵ نیروی ما همچنان در حال تخریب هستند اما در فضای مجازی، این بنا برندی برای تخلف شده است.

حیدریان در خصوص شهرک ویلایی باستی هیلز نیز اعلام کرد: پس از برداشتن گیت این شهرک از بنده شکایت کردند و باید در دادگاه پاسخگو باشم؛ تنها جریمه‌ افزایش ارتفاع دیوارهای اطراف گیت ورودی باستی درگذشته پرداخت شده و مابقی دیوارها به علت افزایش ارتفاع به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شده است.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن ورودی روستای ماربین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،  بارش باران و جاری‌شدن سیلاب  باعث بسته شدن راه ورودی به این روستا شد و تردد اهالی به روستا با مشکل روبرو کرد.
احمد مختاری شهروندخبرنگار تصاویری از وقوع سیلاب در این روستا فرستاده است:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روستای ماربین با ۹۸سکنه در فاصله ۳۵کیلومتری اردستان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود