Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه یادگاری عصر چهارشنبه در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: امسال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان ۴۲۰ میلیارد تومان است و نسبت به سال گذشته که ۳۷۸ میلیارد تومان بود از رشد ۱۱ درصدی برخوردار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی ادامه داد: اعتبارات استانی توسط شورای برنامه ریزی استان برنامه ریزی و در شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هنوز اعتبارات تملک دارایی امسال توزیع نشده است گفت: امروز مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان در قالب اعتبارات استانی، سه درصد نفت و گاز و اعتبارات توازن بین شهرستان‌ها توزیع شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی اظهار کرد: بر این اساس سهم حوزه شهرستان‌ها پذیرفته شد و مصوبه لازم را اخذ کرد و مقرر شد کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها نسبت به تعیین پروژه‌ها اقدام کند.

یادگاری در خصوص واگذاری فضاهای مازاد اداری گفت: واگذاری دانشگاه علمی کاربری اراک به سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد پارک اقتصاد دیجیتالی به مدت ۱۰ سال، واگذاری ساختمان پزشک قانونی شهر اراک به حوزه هنری و همچنین واگذاری ساختمان مازاد اداره صنعت و معدن و تجارت به پلیس راهور از جمله سه واگذاری این جلسه به شمار می‌رود.

کد خبر 4669652

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات سال ۱۴۰۲، تدوین و ابلاغ آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم است که اجرای فاز نخست آن در سال جاری ادامه دارد.

مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اهمیت مسئله آراستگی اداری در مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: دغدغه معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی این بود که در کنار مسائل فنی مسئله ارتقای کیفی محیطی ساختمان‌های شهرداری و جلوگیری از هزینه‌های اضافه در بودجه‌های جاری صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا آئین‌نامه نظام آراستگی تدوین و ابلاغ شد که فاز نخست اجرای آن آغاز شده است و در سال جاری ادامه دارد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در قالب این آئین‌نامه تلاش می‌کنیم محیط مطلوبی را برای کارکنان و شهروندان در مراجعه به محیط اداری شهرداری قم فراهم کنیم.

محمدرضاخانی با اشاره به اهتمام مجموعه معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی به اجرای قوانین حمایت از خانواده و پیگیری امور مرتبط با بانوان و خانواده گفت: در این مسیر مجموعه امور بانوان و خانواده در معاونت برنامه‌ریزی فعال شده است.

وی مهم‌ترین رویکرد این مجموعه را مسئله جمعیت و حمایت از خانواده دانست و افزود: در این راستا دستورالعمل ارتقای امور بانوان و خانواده تدوین شد و به امضای شهردار قم رسید و به حوزه‌ها ابلاغ شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تاکید کرد: در قالب این دستورالعمل مشارکت بانوان را در حوزه‌های مختلف چه در حوزه شهر و چه در حوزه شهرداری ارتقا خواهیم داد.

محمدرضاخانی اضافه کرد: ساختار اداری این تشکیلات در حال حاضر به عنوان امور بانوان و خانواده فعال است.

کد خبر 746970

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • بانک مرکزی ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد