Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمود خلجی اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و به منظور برخورد با توزیع روغن‌های غیرمجاز و غیراستاندار در واحدهای صنفی تعویض روغنی، طرحی ویژه با همکاری اداره صنعت و معدن استان در شهر اراک اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد ۶۱۹ حلب روغن به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال که به صورت خارج از شبکه رسمی توزیع می‌شد، از سه واحد صنفی کشف شد و واحدهای صنفی متخلف پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: همچنین در اجرای این طرح به ۴ واحد صنفی نیز با توجه به نوع تخلفات تذکر و اخطار داده شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت و معدن فرمانده انتظامی استان معاون برنا صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن صیادی اظهار کرد: پنج واحد صنفی شامل سه آرایشگاه زنانه و ۲ واحد عرضه پوشاک و شکلات در این شهر به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: این واحدها در گشت مشترک امروز مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شدند.

وی بیان کرد: پلمب این واحدها به دلیل تخلفات گران فروشی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی انجام گرفت.

کد خبر 6082759

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان