Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:02:20 GMT

مراسم افتتاحیه فیلم شهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۴۷۲۸

مراسم افتتاحیه فیلم شهر برگزار شد

مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر با حضور هنرمندان و مدیران فرهنگی و سینمایی برگزار و از هنرمندان تقدیر بعمل آمد ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر امشب ساعت 21 در پردیس سینمایی ملت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آغاز این مراسم که مدیر سازمان سینمایی، مدیر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیرعامل موسسه تصویر شهر و برخی از هنرمندان مانند پروانه معصومی، فرهاد آییش، سیدمحمود رضوی و... حضور داشتند، آیاتی از کلام الله مجید تلاوت شد و بعد از سرود جمهوری اسلامی ایران محمد سلوکی مجری برنامه به حضار و مهمانان خیر مقدم گفت. بعد از اجرای آغازین برنامه هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره فیلم شهر با توجه به سخنان خود در نشست خبری چندان صحبت نکرد و با تشکر از حضور مهمانان صحنه را به مجری سپرد. بعد از او مراسم بزرگداشت داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون برگزار شد. در این مراسم استاد اسدزاده به دلیل کسالت و بیماری حضور نداشتند و هدیه به نماینده ایشان اهدا شد. در انتهای این بخش اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند از هنرمندان و مدیران جشنواره فیلم شهر تشکر و قدردانی کرد. او دلیل برگزاری این جشنواره را اهداف بلند مدت این نهاد در حوزه سینما تعریف کرد و گفت سینما و هنرهای نمایشی که سرآمد همه هنرها هستند تاثیر بسیار بالایی در بهتر ساختن جامعه فردا نقش دارد. او در ادامه از هزینه‌های بسیار بالا در جوامع امروزی برای ساخت فیلم‌های سینمایی گفت و بیان کرد که سینما به دلیل اهمیت آن و قدرتش در ساخت جامعه بهتر برای ما نیز دارای اهمیت بسیار بالا است و جشنواره فیلم شهر نیز به دنبال آسیب شناسی زندگی شهری است. در بخش جوایز محله در رتبه سوم فیلم کربلای تو همینجاست و همسایه سنگ و آب مشترکا مورد تقدیر قرار گرفتند. در رتبه دوم مهدی شاهسواری برای فیلم خداحافظی مورد تقدیر قرار گرفت و محمد اسدی برای فیلم اینجا به آزادی فکر میکنم در مقام سوم. در بخش دیگر جوایز شهر تهران فیلم‌های لازم نیست منتظر بمانیم، زنان مریخی مردان ونوسی، آشپزی برای دیگران ببخشید کودکان مورد تقدیر قرار گرفتند. بخش بعدی برنامه تجلیل از بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون خانم پروانه معصومی بود. در این مراسم کوتاه معصومی از اینکه او را فراموش نکردند تشکر کرد. بخش بعدی این برنامه تقدیر از برگزیدگان بود که اسامی آنان به شرح ذیل اعلام شد. فیلمنامه علیرضا طالب زاده برای سریال چرخ و فلک بهترین بازیگر نقش زن سارا بهرامی برای سریال پرده نشین بهترین بازیگر مرد فرهاد آئیش برای سریال پرده نشین بهترین کارگردانی همایون اسعدیان برای سریال لحظه گرگ و میش بهترین سریال سید محمود رضوی برای سریال پرده نشین تهران شناسی مجید مولایی برای سریال چرخ و فلک تبلیغات محمد روح الامین برای مجموعه آثار عکس فیلم امیرحسین شجاعی متری شش و نیم آنونس فیلم روح الله موحدی برای فیلم گرگ بازی جشنواره فیلم شهر از فردا تا یکشنبه در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1439/P/S4,34/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه ها و برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

کد خبر 6080933

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳