Web Analytics Made Easy - Statcounter

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال وعده‌های شیرینی به هواداران این تیم داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، توپچی ها تا به حال فعالیت چندانی در بازار نقل و انتقالات نداشته اند اما اونای امری مدعی شد به زودی چند بازیکن باکیفیت به ترکیب این تیم اضافه خواهند شد. به نظر می رسد پروسه انتقال قرضی دنی سبایوس، هافبک جوان و اسپانیایی رئال مادرید به لندن قطعی باشد اما اونای امری ضمن تمجید از عملکرد این بازیکن ترجیح داد در این رابطه با احتیاط صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اونای امری گفت: :می توانم به طرفداران آرسنال بگویم که با بازیکنان فعلی تیم بسیار خوبی در فصل بعد خواهیم داشت و سه یا چهار بازیکن دیگر نیز طی روزهای آتی به ترکیب ما اضافه خواهند شد. هدف ما این است که بازیکنانی را جذب کنیم که واقعا قادر به بهبود شرایط آرسنال باشند و در این مسیر ابتدا با بازیکنان گرانقیمتی نیز وارد مذاکره شده ایم.

بازیکنان بزرگی در ابتدای لیست خرید آرسنال برای فصل جاری قرار دارند اما اگر امکان قرارداد با آنها وجود نداشت به سراغ گزینه های بعدی خواهیم رفت و ما تمام مدت به دنبال یافتن راه حل برای بهبود شرایط هستیم."

اونای امری در مورد احتمال انتقال دنی سبایوس به لندن نیز گفت: "من نمی خواهم درباره  بازیکنان دیگر تیم ها صحبت کنم اما دنی سبایوس بازیکن بسیار خوبی است."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال لیگ انگلیس امری آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟

همشهری آنلاین: تیم آلگری در بازی برگشت نیمه‌نهایی، با گل دیرهنگام میلیک ۲ بر یک شکست خورد و به لطف پیروزی در بازی رفت، در مجموع ۳ بر ۲ برنده شد. این تیم لیگ را به اینتر باخته و هواداران هم از عملکردش چندان دل خوشی ندارند. باشگاه، به‌صورت رسمی از مربی خود حمایت می‌کند و حتی قبل از همین بازی هم دوباره از آلگری حمایت کرد اما همه‌ و طبیعتا خود آلگری هم می‌دانند که کار تمام شده. حتی گفته می‌شود که کار با تیاگو موتا هم تمام‌شده و بازیکن سابق اینتر، قرار است در انتهای فصل، جایگزین آلگری شود.

همه اینها یعنی اینکه آلگری تنها یک فرصت دارد که دست‌کم جایگاه خود را در بین هواداران ترمیم کند و با خاطری خوب از تورین برود. شیوه جدایی آلگری، مسئله‌ای است که حتی در باشگاه هم به آن فکر می‌شود و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند که باشگاه می‌خواهد پس از پایان فصل، با آلگری بنشیند و درباره شیوه جدایی و کارهای اداری آن صحبت کند. آلگری پیش از بازی برگشت با لاتزیو، در پاسخ به خبرنگاران درباره آینده‌اش در یووه گفته بود که این باشگاه است که باید در این‌باره تصمیم بگیرد. جدایی آلگری، علاوه بر هواداران ناراضی، احتمالا بهترین خبر برای فدریکو کیه‌زا خواهد بود چون لا گازت دلو اسپرت گزارش داده که درصورت ماندن آلگری، این بازیکن تورین را ترک خواهد کرد.

کد خبر 847093 برچسب‌ها لیگ سری A ایتالیا ویژه ورزشی تیم یوونتوس مربیان فوتبال جهان

دیگر خبرها

  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟