Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ راننده متخلفی که اقدام به حمل فرآورده های خام دامی تازه به صورت غیر بهداشتی و با ماشین فاقد سردخانه می کرد توسط کارشناسان بخش بهداشت این اداره شناسایی ، محموله وی توقیف و جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

بر اساس این گزارش با توجه به اقرار صریح متهم در دادگاه ، بزهکاری وی محرز و با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی ۱۳۷۵ و بند ت ماده ۳۸ و۶۴و۶۵و۶۶و۶۷و۶۸و۶۹و۷۰و۷۵و۸۱و۸۲و۸۴ از قانون مجازات اسلامی ۱۳۹۲ در جهت کاهش زندانیان و کمک به قشر مستضعف ، نامبرده به تهیه پوشاک به ارزش ۱۰ میلیون ریال برای ۵ دانش آموز مستضعف تحت پوشش آستان قدس رضوی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی پوشش دانش آموز دانش آموزان قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم

به گزارش همشهری آنلاین، حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است هرچند که این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تأیید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضائی است.

کد خبر 847052 منبع: مهر برچسب‌ها اغتشاش خبر ویژه اعدام

دیگر خبرها

  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • با تخلفات کنکوری و مجازات‌های آن آشنا شوید
  • چه مواردی شامل تخلفات کنکوری می‌شود؟ + موشن گرافی
  • با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟