Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه»، وزیر امور خارجه بحرین در یک کنفرانس خبری با «برایان هوک»، نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران روابط منامه با رژیم صهیونیستی را «زیربنایی برای صلح واقعی» توصیف کرد. 

به نوشته پایگاه «نشنال»، خالد بن احمد در خصوص مصاحبه ماه گذشته‌اش ما رسانه‌های صهیونیستی که جنجال‌های زیادی به پا کرد گفت: «هدف ما همیشه برقراری ارتباط‌های مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها، زیربنای صلح واقعی هستند. ما این کارها را نه برای تبلیغات بلکه برای امنیت ملی انجام می‌دهیم.»

وزیر خارجه بحرین چند هفته پیش در مصاحبه با چند رسانه صهیونیستی برای اولین بار به صراحت از تصمیم این کشور برای برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی سخن گفت.

«خالد بن احمد»، علاوه بر این درباره اظهارات برایان هوک که گفته بود بحرین ماه آینده میزبان نشستی درباره «امنیت دریایی» خواهد بود توضیحات بیشتری ارائه کرد. او گفت این نشست پاییز برگزار خواهد شد و در ادامه نشست ورشو خواهد بود که در ماه فوریه برگزار شد.

در نشست ورشو، ۶۴ کشور و رژیم صهیونیستی شرکت کردند. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به دبی سفر کرد

منابع خبری از سفر وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به دبی خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» اعلام کرد الی کوهن وزیر انرژی و زیرساخت رژیم اسرائیل صبح امروز برای یک سفر دیپلماتیک وارد دبی شد.

این سفر در آستانه نشست سالانه آژانس بین‌المللی انرژی تجدید‌پذیر است و پیش بینی می‌شود این عضو کابینه اسرائیل با مسئولین عالی‌رتبه دولت امارات متحده عربی و وزرای چند کشور دیدار و گفت‌وگو کند.

وزارت امور خارجه امارات عربی متحده در واکنش به عملیات تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی نگرانی خود را از وضعیت کنونی خاورمیانه ابراز و خواستار پایان دادن به تشدید تنش شد.

وزارت خارجه امارات اعلام کرد: ما برای جلوگیری از عواقب خطرناک در منطقه خواستار خویشتنداری هستیم.

حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه‌شب یکشنبه صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

امارات: نگرانیم؛ خویشتندار باشیدرایزنی وزرای خارجه ایران و امارات با محوریت غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رایزنی لاوروف با امیرعبداللهیان در ارتباط با حضور یک تبعه روس در کشتی توقیفی
  • وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به دبی سفر کرد
  • تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • ایران به اسرائیل پیام داد
  • مصر پیام مهم و هشدارآمیز ایران را به اسرائیل رساند
  • مصر پیام مهم و هشدارآمیز ایران به اسرائیل را رساند
  • تماس فوری مصر با اسرائیل درباره ایران
  • وزیر خارجه مصر پیام ایران را به رژیم اسرائیل رسانده است
  • جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی با حضور امیرعبداللهیان
  • لاوروف در تماس تلفنی به امیرعبداللهیان چه گفت؟