Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقیمی گفت: ثبت سفارش کالاهایی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود ممنوع و یا بسیار محدود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «فرشاد مقیمی» عصر امروز(۲۶ تیر) در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن که در سالن همایش های بین المللی خاوران تبریز برگزار شد، اظهار داشت: تحریم‌های ظالمانه‎ای از سوی دشمنان به ما تحمیل شده اما وزارت صمت با تمام قوا در کنار صنعتگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل اتاق فکر تولید خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از مسائل و چالش های موجود مواد اولیه پتروشیمی است که در داخل کشور هم تولید می‌شود، باید با شرایط بهتر این مواد اولیه تامین شود.

وی ادامه داد: در حوزه مواد پتروشیمی در سال 96 حدود 6.7 میلیون تن تولید و در سال 97 حدود 6.6 میلیون تن تولید داشتیم؛ میزان صادرات مواد پتروشیمی ما در سال 96 حود صادرات 3 هزار و  698 تن و در سال 97 حدود 3 هزار و 595 تن بوده است.

مقیمی تصریح کرد: در سال 96 میزان تقاضای مواد پتروشیمی 5 میلیون و 600 هزار تن بود که این رقم در سال 97 تقریبا به دو برابر رسید تلاش داریم تقاضا را مدیریت کنیم و بر عرضه کنترل و نظارت بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان این‌که حداکثر تا دو ماه دیگر آرامش کامل را در بورس برای تامین مواد اولیه پتروشیمی ایجاد خواهیم کرد، گفت: ثبت سفارش کالاهایی که مشابه آن در داخل تولید می‌شود ممنوع و یا بسیار محدود خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: تجربه نشان داده بیشترین نرخ توسعه صنعتی در شرایط تحریم اتفاق افتاده است؛ برای رفع موانع تولید و رونق آن با پیشنهاد وزارت صمت سه قانون در سال 97 به تصویب سه قوه رسیده است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل شیراز امام رضا ع خراسان جنوبی دهه کرامت سازمان بهزیستی بیانیه گام دوم انقلاب جشن های دهه کرامت استان البرز کانون مساجد وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • آب نمی‌خورید؟؛ این ۸ سبزی را بخورید
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود