Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفتگو با مهر اعلام کرد: ساعت ۲۱ و ۱۸ دقیقه امشب یک مورد آتش سوزی در ضلع غربی میدان حسن آباد به آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله ایستگاه‌ها اعزام شدند.

به گفته ملکی تا کنون ۷ ایستگاه آتش‌نشانی همراه با چند دستگاه بالابر و نردبان و تانکرهای آب در محل حضور دارند.

وی توضیح داد: محل یک انبار یا دو سه انبار در مجاورت هم به وسعت بیش از هزار متر مربع بود که به طور کامل شعله ور بود و آتش به سقف‌های این انبار سرایت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: آتش از طریق سقف‌های شیروانی به قسمت بافت تاریخی که در ضلع شمال غربی میدان هم بود سرایت کرده و بخش‌هایی از بافت تاریخی خصوصاً نرده‌های پنجره‌ها را شعله ور کرده بود.

ملکی تاکید کرد: آتش نشانان از دقایق اولیه از چندین طرف هم از طریق نردبان‌های هیدرولیکی و هم از طریق لوله کشی از سطح زمین عملیات را آغاز کردند. اکنون شعله زنی به طور کامل انجام شده و از شعله‌های سرکش خبری نیست و مقداری لکه گیری مانده که نیروها مشغول عملیات هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تا این لحظه مصدومیت و تلفات جانی نداریم و نیروها به داخل نفوذ کردند و مشغول ایمن سازی محل هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در پامنار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در انبار یک کارگاه آهنگری و برش در محدوده خیابان پامنار خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در رباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۳۷ ظهر امروز یک مورد حادثه حریق به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در پامنار کوچه پرتویی، اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک کارگاه آهنگری و برش رخ داده و کانون حریق نیز انبار این کارگاه به مساحت حدود ۵۰ مترمربع که پشت بام قرار داشت، است. در این انبار مقادیری رنگ و مواد اشتعال‌زای دیگر نگهداری می‌شد و شعله‌های آتش‌نیز در حال سرایت به بخش‌های دیگر این کارگاه و اماکن مجاور بود.

ملکی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی اقدامات خود برای اطفاء حریق را از چند جهت آغاز کردند، گفت: با اقدامات آتش‌نشانان از گسترش بیشتر حریق جلوگیری شده و دقایقی بعد نیز آتش‌نشانان موفق شدند شعله‌های آتش را به‌طور کامل خاموش کنند.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین از مصدومیت یک نفر از آتش نشانان در جریان عملیات اطفاء حریق خبر داد و گفت: این آتش‌نشان در حین ماموریت از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که به مرکز درمانی انتقال پیدا کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از اطفاء حریق و انجام عملیات و لکه‌گیری به ماموریت خود خاتمه دادند، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت