Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@05:09:38 GMT

خط حزب‌الله ۱۹۳/بی‌جواب نمی‌گذاریم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۴۸۸۴

به گزارش الف به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله سيدعلی خامنه‌ای:در این شماره از خط حزب الله آمده است: رهبر انقلاب در دیدار ائمه‌ی جمعه‌ی کشور، با اشاره به موضوع دزدی دریایی انگلیسی‌ها در قضیه‌ی نفتکش ایرانی، صراحتاً فرمودند: «آنها که خباثت‌شان برای همه آشکار است کِشتی ما را با راهزنی دریایی ربوده‌اند اما سعی می‌کنند به آن شکل قانونی بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته عناصر مؤمن در جمهوری اسلامی این کارها را بی‌جواب نمی‌گذارند و در فرصت و جای مناسب پاسخ خواهند داد.» نشریه‌ی خط حزب‌الله به‌همین مناسبت مروری کوتاه دارد بر برخی از خباثت‌ها و توطئه‌های دولت خبیث انگلیس علیه ملت ایران در دویست سال اخیر.

گزارش ویژه‌ی این شماره‌ی خط حزب‌الله اختصاص به دیدار ائمه‌ی جمعه‌ی کشور با رهبر انقلاب دارد. در این دیدار، رهبر انقلاب سه محور مهم را در بیانات خود مطرح کردند که خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی خود با عنوان «مراقب نو‌دولت‌ها باشید!» به این سه محور پرداخته است.

سایر بخش‌های نشریه که خواندن آنها توصیه می‌شود نیز به شرح زیر است:

آیا قوه‌ی قضائیه نسبت به ده سال قبل بهتر شده است؟ /پرسش و پاسخ
هدف اصلی دشمن از تخریب شورای نگهبان /بازخوانی تاریخی
در برابر جنگ روانی ساواک، تسلیم نشدم /خاطرات رهبری
از سرمایه‌گذاری باید حمایت بشود /رونق تولید
نگذاریم مرزمان با دشمن کم‌رنگ بشود /مطالبه رهبری
از ولایت فقیه هیچکس ضرر نمی‌بیند /کلام امام
در تصمیم‌گیری نباید تردید کرد /روش تحلیل سیاسی
لازمه تحصیل علم بی ‌بندباری نیست/خانواده ایرانی
کشور به جوانانی با این شش ویژگی نیاز دارد /حزب‌الله این است

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در لباس سربازی» از شبکه امید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مستند روایتی ویژه از حضور رهبر انقلاب در جبهه‌ها از نخستین روز‌های آغاز جنگ تحمیلی تا ترور ایشان در تیر سال ۶۰ است.

در مستند، «در لباس سربازی»، برخی تصاویر، فیلم‌ها، اسناد و همچنین خاطرات شفاهی خودگفته‌ آیت‌الله خامنه‌ای از دوران دفاع مقدس برای نخستین بار منتشر می شود.

«مسئولیت‌های نظامی آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های اول انقلاب»، «ممانعت ایشان از فروش هواپیما‌های نظامی توسط دولت موقت»، «ماجرای حضور ایشان در جبهه‌ها و تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم با همراهی شهید چمران»و «ماجرای آزادسازی سوسنگرد»، از موضوعاتی هستند که این مستند به آنها می‌پردازد.

مستند ۸۰ دقیقه‌ای «در لباس سربازی»، ساعت ۱۰:۳۰ پخش و جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۱۹:۳۰ تکرار می شود.

 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق از برکات وجود ارتش و سپاه مقتدر است
  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست
  • حمله موشکی به اسراییل اعجاز وعده صادق بوده است
  • فال انبیا فردا جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • دیدار رییسی با آیت الله شاهچراغی در سمنان/ظرفیت‌های استان مطرح شد
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید