Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا کمال غریبی اظهار کرد: ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه چهارشنبه تصادفی بین دو دستگاه خودروی سواری پراید و یک موتورسیکلت اتفاق افتاد.

وی افزود: این حادثه در جاده کلاله- مراوه تپه در روستای دهنه اتفاق افتاد و به محض اطلاع ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند.

کمال غریبی گفت: این حادثه ۹ مصدوم داشت که سه مصدوم در محل حادثه، یک مصدوم در حین انتقال و یک مصدوم هم در بیمارستان علیرغم تلاش کادر پزشکی فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مصدومان به بیمارستان کلاله منتقل شدند، بیان کرد: یک مادر حامله بدحال هم در اتاق عمل تحت تلاش های جراحان است و دو مورد دیگر هم حال عمومی خوبی نداشته و تحت مداوا هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گلستان کلاله تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر

جانشین پلیس راه بوشهر با اشاره به برخورد ۳ خودرو سواری در محور جاده ساحلی بوشهر به گناوه گفت: در این تصادف ۲ نفر جان باختند و سه نفر هم به‌شدت مصدوم شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ رسول قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به تصادف سه خودرو در محور ساحلی بوشهر به سمت گناوه اظهار داشت: سه خودرو هایما، پژو پارس و پژو 206 که در محور مواصلاتی برازجان به سمت گناوه و مسیر بالعکس شامگاه شنبه در تردد بودند به علت سبقت غیرمجاز به‌شدت به هم برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این تصادف متأسفانه 2 نفر فوت کردند و 3 نفر مصدوم شدند گفت: در این حادثه راننده خانم 206 در محل تصادف فوت می‌کند و راننده پژو پارس به سبب شدت جراحت در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس جان خود را از دست می‌دهد.

جانشین پلیس راه بوشهر با اشاره به اینکه 3 نفر در خودروهای یاد شده مصدوم شدند،گفت: علت حادثه در دست بررسی است، ولی در مجموع محور ساحلی گناوه به بوشهر و بالعکس از نقاط حادثه‌خیز است که عملیات ایمن‌سازی آن در دست اجراست.

قنبری، از رانندگان خواست در محور ساحلی بوشهر به گناوه و بالعکس ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند، گفت: این تصادف در محل جزیره شیف بوشهر رخ داده که رانندگان حتماً لازم است در این محور با سرعت مطمئنه تردد کنند.

همچنین اسماعیل چهله‌زاده با اشاره به تصادف سه خودرو سواری یاد شده تصریح کرد: طی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر، مبنی بر تصادف شاخ به شاخ 3 خودرو سواری پژو پارس، 206 و هایما در کیلومتر 40 جاده بوشهر به گناوه ، تیم امدادی پایگاه امدادی حسن نظام بوشهر به محل حادثه اعزام شد.

رئیس هلال احمر بوشهر اضافه کرد: این حادثه 5 نفر حادثه دیدند که 2 نفر فوت می‌کنند و 3 نفر هم مصدوم شدند. تیم‌های امدادی هلال احمر به‌صورت شبانه‌روزی در امدادرسانی آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت