Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره حضور مارک ویلموتس در آخرین تمرین تیم ملی گفت: این دیدارها از قدیم وجود داشته است و می توان گفت یک تعامل خیلی خوبی بین سرمربیان فوتبال و فوتسال وجود دارد.

وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری لیگ برتر تا پایان دیدارهای هفته سوم اظهار داشت: برگزاری لیگ برتر امسال به چند دسته تقسیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین بحث سر توپ مسابقات است. سال گذشته اکثر تیم‌های لیگ برتری از توپ‌های مسابقات به شدت ناراضی بودند و صدای اکثر بازیکنان و مربیان تیم‌ها را در آورده بود، اما خدا رو شکر امسال شرایط این توپ ها بهتر شده است و تیم‌ها امسال از این توپ‌های جدید راضی هستند.

لیگ امسال از نظم بسیار خوبی برخوردار است

او ادامه داد: دومین موضوع که می‌شود به آن پرداخت بحث پخش مستقیم مسابقات لیگ برتر است که هر هفته از مراکز سیمای استان‌ها و صدا و سیمای تهران، یک بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود و این کار به نظرم جای خوشحالی دارد.

شمسایی ادامه داد: در سومین تقسیم بندی هم که می توان صحبت کرد بحث برگزاری لیگ است. به نظر من امسال تیم‌ها با نتایجی که کسب می‌کنند نشان داده اند که نتایج بازی‌ها را نمی‌توان از قبل پیش بینی کرد. در صورتی که در سال گذشته ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند توانستند با اختلاف خود را از سایر تیم‌ها جدا کنند، اما امسال این شرایط کمی فرق کرده است و تیم‌هایی مثل سن ایچ ساوه و ملی حفاری اهواز شرایط خیلی خوبی را دارند.

با اصغری مقدم قهرمان آسیا شدیم

بازیکن سابق تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره خداحافظی جواد اصغری مقدم از عرصه بازیگری افزود: تصمیمی که اصغری مقدم گرفت را همه باید به او احترام بگذارند. من با او در تیم ملی و تیم های باشگاهی لیگ برتر هم بازی بوده ام. همچنین من به عنوان سرمربی تیم فولاد ماهان اصفهان موفق شدیم که به همراه اصغری مقدم قهرمان آسیا شویم.

او ادامه داد: من وقتی متوجه شدم که اصغری مقدم می‌خواهد از فوتسال خداحافظی کند روز گذشته با تمام مشغله‌ای که داشتم به ساوه رفتم تا در روز خداحافظی او در کنارش حضور داشته باشم. من برای او در عرصه مربی گری آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم.

تجربه ویلموتس می تواند به ناظم الشریعه کمک کند

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران دباره حضور مارک ویلموتس در آخرین تمرین تیم ملی فوتسال و این که حضور وی چه تاثیری می‌تواند در فوتسال ایران داشته باشد را بیان داشت: این دیدارها فقط به شخص ویلموتس بر نمی‌گردد، از زمانی که من در تیم ملی بازی می‌کردم، بلازوویچ،  و حتی کارلوس کی روش نیز هر کدام در تمرینات تیم ملی فوتسال نیز حضور پیدا می‌کردند.

وی افزود: این تعاملی است که بین سرمربیان تیم ملی فوتبال وفوتسال وجود دارد و شخص ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال که توانسته تیم ملی را سوم جهان کند و همچنین تجربه ویلموتس نیز می‌تواند در این امر به او کمک زیادی کند. همان طور که می‌دانید ویلموتس بر سر تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی هم حضور پیدا کرده است و این نشان می دهد که او یک تعامل بسیار خوبی با رشته‌های دیگر هم ما دارد.

به زودی کمیته فنی مختص زیر ۲۰ ساله ها تشکیل می‌شود

وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ورونای ایتالیا درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان گفت: ما ۲ هفته قبل جلسه‌ای را با اعضای کمیته فوتسال برگزار کردیم و همچنین قرار است که امروز هم جلسه کمیته فنی تشکیل شود تا در این دیدار یک کمیته فنی مختص تیم زیر ۲۰ سال را زیر نظر علی صانعی سرمربی سابق تیم زیر ۲۰ سال‌ها شکل دهیم.

هنوز اسمی از سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال‌ها به میان نیامده است

او درباره حضور محمد رضا حیدریان به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال گفت: حیدریان یکی از بزرگان فوتسال ما است و من او را خیلی دوست دارم و او گل‌های با ارزشی را برای تیم ملی به ثمر رسانده است، اما تا الان هیچ اسمی راجع به سرمربی آینده زیر ۲۰ سال‌ها به میان نیامده است.

بیشتر بخوانید

شمس: سن ایچ و آذرخش شگفتی‌های لیگ برتر فوتسال هستند / استقلال و پرسپولیس وادر فوتسال نمی‌شوند

حساس ترین بازی هفته در ساوه/ نایب قهرمان فصل گذشته به دنبال کسب نخستین پیروزی

ناظم الشریعه، تماشاگر ویژه حساس‌ترین بازی هفته لیگ فوتسال

انتهای پیام/

اظهارات شمسایی درباره مسائل مختلف فوتسال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم ملی فوتسال ایران توانست در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۳ بر ۱ افغانستان را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایران مدعی اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد افغانستان بگذرد.

در این مسابقه که ساعت ۱۲:۳۰ امروز پنجشنبه آغاز شد، سفیدپوشان ایران از همان دقایق نخست بازی پرفشار خود را بر حریف دیکته کردند و بار‌ها صاحب توپ شدند، اما بازی کاملاً دفاعی و فداکارانه بازیکنان افغانستان مانع از گلزنی شاگردان شمسایی در ده دقیقه اول شد.

گل نخست ایران را مهدی کریمی بازیکن شماره ۱۱ ایران روی پاس زیبای سالار آقاپور به ثمر رساند، تا نیمه اول با همین نتیحه به پایان برسد.

در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی و دریبل بازیکن مقابل یک سوپرگل به ثمر رساند. لژیونر تیم ملی دو دقیقه بعد دبل کرد و گل سوم ایران را هم به ثمر رساند.

پس از این گل افغانستان از لاک دفاعی بیرون آمد و در یک ضد حمله توانست توسط مهران غلامی که در تیم سفیرگفتمان تهران بازی می‌کند به گل برسد.

پس از این گل ایران با شمسایی با تعویض‌های مکرر تلاش کرد سایر بازیکنانش را در فضای مسابقات قرار دهد تا مسابقه با نتیجه ۳ - ۱ به سود ایران به پایان برسد.

بازیکنان افغانستان که عموماً در ایران فوتسال خود را شروع کرده و برخی از آن‌ها در لیگ داخلی کشورمان بازی می‌کنند، از روز ۴ فروردین در تایلند اردوی خود را آغاز کرد و در بیش از ۱۲ بازی تدارکاتی به میدان رفت.

سرمربی، کادر فنی و حتی تیم رسانه افغانستان را هم ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند.

ایران در دومین دیدار دور گروهی، روز اول اردیبهشت ساعت ۲۱ به وقت تهران به مصاف بحرین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| شاگردان شمسایی با برد استارت زدند
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)