Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل نجار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی بازدیدهایی که از مناطق مختلف خسارت دیده از سیل در خوزستان داشتم روند بازسازی و نوسازی خوب ارزیابی می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همراه ستادهای معین در استان خوزستان به خوبی پای کار بودند.

تصویب ۳۰ هزار میلیارد ریال از سوی دولت برای مناطق سیل زده کشور

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: یکشنبه هفته جاری نیز ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای بازسازی و نوسازی در مناطق سیل زده از سوی دولت مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از این میزان اعتبار ۲۴ هزار میلیارد ریال برای مسکن، پنج هزار میلیارد ریال برای صنایع و یک هزار میلیارد ریال نیز برای گردشگری در نظر گرفته شده است.

نجار افزود: این اعتبار در اختیار دستگاه‌های متولی قرار می‌گیرد که امیدواریم با این اعتبارات و تسهیلات بلاعوض بتوانیم به موقع بر اساس وعده‌ای که داده شده مسکن‌های سیل زدگان تعمیر و نوسازی شوند.

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور شامگاه دوشنبه به منظور شرکت در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده و بررسی وضعیت بازسازی در مناطق سیل زده خوزستان و همچنین بازدید از خسارت‌های وارده به واحدهای مسکونی و زیرساخت‌های آسیب دیده ناشی از زمین لرزه در مسجدسلیمان به خوزستان سفر کرد.
۷۱۶۴/‏۶۰۰۲

 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت خسارت سیل کمک های مردمی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری چهارشنبه ۲۹ فروردین با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی طی این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل