Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@16:19:30 GMT

برنامه سوپر لیگ ترکیه مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۵۱۵۲

برنامه سوپر لیگ ترکیه مشخص شد

به گزارش وانانیوز، 

قرعه‌کشی مسابقات سوپر لیگ ترکیه انجام شد. براساس خبر سایت رسمی فدراسیون فوتبال ترکیه و سازمان لیگ سوپر لیگ بازیهای فصل 2019/20  از  16 آگوست آغاز خواهد شد.

در این بین فنرباغچه که صیادمنش بازیکنی ایرانی را به تازگی به جمع تیم خود اضافه کرد است در اولین دیدار به مصاف گازی‌انتپ اسپور می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابزون که سید مجید حسینی را در اختیار دارد در اولین نمایش فصل مقابل در دیداری خارج از خانه مقابل کاسم‌پاشا تیم فصل گذشته مصطفی دنیزلی قرار خواهد گرفت.

مصاف دو استقلالی سابق حسینی و صیادمنش در سوپر لیگ ترکیه با پیراهن فنرباغچه و ترابزون هم در هفته سوم برگزار خواهد شد.

بازی‌های دربی هم به شکل زیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته سی و سوم از دور پلی‌آف قهرمانی در سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آریس که کریم انصاری‌فرد در آن عضویت دارد، از ساعت 20 امشب در ورزشگاه کلینتیاس ویکلیدیس به مصاف تیم رده چهارمی المپیاکوس می‌رود.

کریم انصاری‌فرد که یک سال و نیم درخشان در المپیاکوس داشته و در فصل 18-2017 نیز توانسته بود 17 گل به ثمر رساند و در رده دوم جدول برترین گلزنان سوپر لیگ یونان قرار بگیرد، امروز از جدال با تیم سابق خود محروم شده و این رقابت خاص را از دست داده است.

مهاجم ایرانی آریس در دیدار هفته گذشته سوپر لیگ یونان مقابل آ. ا. ک آتن و یاران احسان حاج‌صفی که حضور تعویضی در زمین داشت، چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد تا از بازی امشب برابر المپیاکوس محروم شود.

انصاری‌فرد که در نیم‌فصل به آریس اضافه شده، در دور برگشت سوپر لیگ یونان 10 بازی انجام داده که یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

تیم فوتبال آریس با 48 امتیاز در رتبه پنجم جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفته که کسب هر نتیجه‌ای در بازی امشب تغییری در جایگاه یاران انصاری‌فرد ایجاد نمی‌کند، اما المپیاکوس در صورت برتری در این مسابقه احتمال صعود یک پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اولین تصویر از حال و روز ترانه علیدوستی بر روی تخت بیمارستان | مشخص شدن بیماری او