Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره 30 ساله زنبورها، از این که در مقطعی با رد پیشنهاداتش از سایر تیم ها تصمیم به ادامه حضور در وستفالن گرفته است، پشیمان نیست.

طرفداری - مارکو رویس هافبک تهاجمی دورتموند، عنوان کرد که هیچ پشیمانی نسبت به تصمیمش مبنی بر ادامه حضور در وستفالن ندارد. رویس در سال 2012 و از گلادباخ به دورتموند پیوست و پس از مدت کوتاهی کار زیر نظر یورگن کلوپ، تبدیل به یکی از خطرناک ترین عناصر هجومی دنیای فوتبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Goal، هافبک هجومی 30 ساله دورتموند، به تیمش در راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2012-2013 کمک بسیار زیادی کرد و در سه فصل از چهار فصل ابتدایی حضورش در وستفالن، حداقل 19 گل در تمامی رقابت ها برای زنبورها به ثمر رساند. همین درخشش باعث شد که در مقطعی توجه بسیاری از غول های اروپایی به سمت او جلب شود. ایجنت ستاره 30 ساله دورتموند، چندی پیش عنوان کرد که موکلش در سال 2015 پیشنهاد هایی از باشگاه هایی نظیر بارسلونا، میلان، پاری سن ژرمن، آرسنال، منچسترسیتی و منچستریونایتد روی میز داشت اما ترجیح داد تا در وستفالن بماند. مصدومیت های پی در پی اما، مانع از ادامه درخشش رویس شد و این بازیکن به رغم همه توانایی هایش نتوانست در چند سال اخیر آنطور که باید و شاید، تاثیر گذار ظاهر شود. با این حال، ستاره آلمانی دورتموند، در فصلی که گذشت عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشت و طرفداران این تیم را به دیدن همان بازیکن فوق العاده همیشگی، امیدوار کرد. زنبورها در چند سال اخیرتوفیقی در کسب جام نداشتند، اما هافبک آلمانی این تیم در گفت و گویی عنوان کرد که می خواهد به تیمش در راه رسیدن به موفقیت کمک کند. او اظهار داشت: 

طبیعتا در مقطعی، مدت زیادی را صرف فکر کردن به پیشنهادات سایر باشگاه های بزرگ کردم و هر صحبت دیگری غیر از این، دروغ محسوب می شود. با این حال، در نهایت باشگاه مورد علاقه ام را انتخاب کردم و از این موضوع پشیمان نیستم. چرا که من به اینجا تعلق دارم و دورتموند باشگاه من است و من با تمام وجودم می خواهم که با این تیم، قهرمانی در رقابت های بوندس لیگا را تجربه کنم. می خواهم بار دیگر در رقابت های دی بی اف پوکال به همراه این تیم قهرمان شوم و بار دیگر به همراه این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا، حضور پیدا کنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰ میلیارد تومان قبض عوارض در تهران | جایزه خوش حسابی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، علی خوشنود در مورد توزیع قبوض عوارض در تهران گفت: قبوض عوارض نوسازی، پسماند و کسب و پیشه منتشر شده است.

او با اشاره به اینکه در پشت فیش‌ها به مردم گزارش عملکرد دو ساله دادیم تا به آنها بگوییم با عوارض پرداختی‌شان چه هزینه‌هایی در شهر می‌شود، تصریح کرد: ۳.۵ میلیون قبض توزیع شده است.

خوشنود در مورد ارزش ریالی قبوض منتشر شده در اختیار شهروندان گفت: ارزش ریالی قبوض عوارض حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان است که بر اساس تجربه پیش بینی می‌شود ۳۰ تا ۳۵ درصد از شهروندان این عوارض را پرداخت کنند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران ضمن دعوت از شهروندان برای پرداخت قبوض عوارض خود تا پایان سال، گفت: اگر شهروندان تا پایان سال جاری این عوارض را پرداخت کنند از ۱۰ درصد تخفیف خوش حسابی بهره مند می‌شوند؛ اما اگر عوارض خود را پرداخت نکنند از سال آینده نه تنها جایزه خوش حسابی به آن ها تعلق نمی‌گیرد؛ بلکه هر ماه دو درصد جریمه خواهند شد.

کد خبر 839925 منبع: ایسنا برچسب‌ها عوارض شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به ۲۵۶ متقاضی طرح جوانی جمعیت در حاجی آباد
  • توزیع ۱۰ میلیارد تومان قبض عوارض در تهران | جایزه خوش حسابی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • دورتموند از اینتراخت فرانکفورت ۳ امتیاز گرفت
  • برترین‌های جشنواره افق روشن ویژه رسانه‌های ایلام اعلام شدند
  • کواچ از سرمربیگری ولفسبورگ اخراج شد
  • بوندس‌لیگا: بایرن با ۵گل فاصله با لورکوزن را حفظ کرد
  • ستاره بایرن مونیخ رکوردشکنی کرد و مصدوم شد
  • گلباران بایرن در شب تاریخ سازی هری کین
  • شاهزاده انگلیسی در آلمان تاریخ ساز شد
  • خبرنگار تسنیم کردستان رتبه برتر جشنواره ابوذر را کسب کرد