Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «نگران نباشید»، نگران کننده ترین واژه‌ای است که این روزها می‌توان از مدیران استقلال شنید. در سالهای گذشته هرچه شدت واژه «نگران نباشید» بیشتر بوده، نگرانی‌ها پیرامون این مجموعه هم بیشتر شده است.

«بی اعتمادی» پدیده نه چندان مبارکی است که پرده‌ای بین هواداران استقلال و مدیران این مجموعه کشیده و حالا اکثریت جمعیت هواداری استقلال و بخش اعظمی از پیشکسوتان نمی‌توانند به وعده‌های مدیران اعتماد کرده و همواره نگران آینده تیم شان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها این روزها بهانه‌های زیادی برای نگرانی دارند که یکی از بزرگترین آنها، نگرانی بابت محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی بابت دیر تسویه کردن با پرو پیچ است.

هرچند مدیران استقلال با قاطعیت خبر از حل نهایی مشکل می‌دهند و مطمئن هستند خطری از این بابت تیم شان را تهدید نمی‌کند، اما مسلماً عدم تسویه حساب در زمان مقرر با پرو پیچ، می‌تواند دلیل محکمی برای وجود خطر محرومیت از یک یا دو پنجره نقل و انتقالاتی باشد. این نگرانی زمانی بیشتر می‌شود که مدیران استقلال با اطمینان می‌گویند «نگران نباشید».

کد خبر 4668791

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران پرو پیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سید جلال به استقلال پس از برتری مقابل پیکان

مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از با پیکان به فوتبال بسته استقلال کنایه زد.

به گزارش فارس، سید جلال حسینی پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان، اظهار داشت: بازی پس از دربی همیشه سخت است اما مدیون هواداران هستیم که امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. بچه‌ها هم فوق‌العاده زحمت کشیدند و یک بازی سخت را بردیم.

وی درمورد اینکه با وجود ریتم خوب پرسپولیس به نظر می‌رسد حساسیت دربی سبب تساوی در این بازی شد، توضیح داد: حساسیت دربی بالا بود. استقلال هم با بسته بازی کردن، کار را سخت‌تر کرده بود. امروز پیکان خوب بازی کرد و بچه‌های ما هم ریتم و هماهنگی خوبی داشتند. باید این روند را ادامه بدهیم. باید بیشتر تلاش کرده و برای بازی‌های سخت‌تر آماده شویم.

مربی پرسپولیس درمورد بازی با آلومینیوم اراک در یک هشتم جام حذفی، تاکید کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و همه بازی‌ها سخت شده است. قطعا دیدار با آلومینیوم هم سخت خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سید جلال حسینی: پرسپولیس را اذیت می کنند مذاکره پرسپولیس با سیدجلال حسینی

دیگر خبرها

  • نگران روابط نیجر با ایران هستیم
  • استقلال و پرسپولیس بابت تماشاگرنماهای دربی نقره داغ شدند
  • ابلاغیه برای پرسپولیس و استقلال بابت تخلف در دربی
  • ابلاغیه برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بابت تخلف در دربی
  • آینده روسیه با تکرار پوتین
  • کنایه سید جلال به استقلال پس از برتری مقابل پیکان
  • اوسمار: فرصت‌سوزی آل‌کثیر مشکل نیست/ با من برای تمدید قرارداد صحبتی نشده است
  • اسبقیان: نگران نباشید، مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس رفع می‌شود
  • مساوی دربی برای پرسپولیس باخت بود/ اوسمار عملاً تسلیم خواست نکونام شد!
  • اجرای قانون فراتر از قانون در خراسان جنوبی انجام می‌شود