Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@19:44:35 GMT

سلب اعتماد مردم از جریان انقلاب؛ هدف امروز دشمن

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۵۲۹۱

سلب اعتماد مردم از جریان انقلاب؛ هدف امروز دشمن

به گزارش ایکنا از مازندران، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه چهارشنبه 26 تیرماه در همایش یاوران ولایت که به مناسب سالروز تأسیس شورای نگهبان در آمل برگزار شد، گفت: دشمن به دنبال این است که راه انقلاب را ناکارآمد نشان دهد و مقام معظم رهبری با مطرح کردن بیانیه گام دوم مسیر درخشان انقلاب را برای همگان تبیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به هجمه‌های سنگین و دامنه‌دار دشمنان نظام جمهوری، افزود: تنها راه موفقیت و عبور از بحران‌ها و توطئه‌ها، حرکت در راه حق که عامل پیروزی همیشگی امت اسلامی بر دشمن است و امروز مسیر درخشان نظام اسلامی با بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری به خوبی تبیین شده است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه، دشمن در چهل سال گذشته همه تلاش خود را برای به انحراف کشاندن جوانان مؤمن، انقلابی، متفکر و صاحب ایده ایران اسلامی با انواع توطئه‌ها، ترور و جنگ‌های نرم و روانی هزینه کرده است، ادامه داد: اکنون نیز دشمن هدف و قصد نهایی‌اش، دور کردن نسل جوان نسبت به مسیر و اهداف تعیین شده انقلاب است که از حرکت متوقف کند.
جوانی، بهره‌مندی از ظرفیت جوان مؤمن و متعهد انقلابی را که می‌تواند با برخورداری از ظرفیت‌های پیش رو راه عظیم را طی کند از دیگر تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم دانست و گفت: شکل‌گیری یک حرکت عمومی برای تحقق اهداف و آرمان‌ها از دیگر زمینه‌ها در بیانیه گام دوم انقلاب است.
وی افزود: انقلاب اسلامی، تنها انقلابی است که در مقایسه با دیگر انقلاب‌های جهان یک چهله را بدون آنکه به آرمان‌های آن خدشه وارد شود، با اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: امروز روح انقلاب در وجود جوان با بصیرت جمهوری اسلامی ایران نفوذ کرده و به بالندگی و اقتدار و مقاومتی در منطقه تبدیل شده و دشمنان را در بیرون از مرزها به وحشت انداخته است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه، امروز امنیت و اقتدار ایران اسلامی بر همگان به طور کامل مشخص و مورد اذعان است، گفت: زمانی که پهپاد فوق پیشرفته و سری آمریکا به خاک کشور تعرض کرد، دشمن گمان نمی‌کرد این پهباد مورد اصابت پدافند نیروهای جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و این اقدام مناسب فرزندان ایران، دنیا را شگفت زده و آمریکایی‌ها را شوکه کرد.
وی افزود: مقام‌های آمریکا در دستپاچگی برای مقابله طراحی همه مقابل به ایران را داشتند که می‌دانستند در برابر قدرت ایران، نمی‌توانند حمله نظامی داشته باشند.
جوانی با بیان اینکه، دشمنان در طی ۴۰ سال، پس از پیروزی انقلاب به طور پیوسته در تدارک ضبربه به جمهوری اسلامی است، گفت: امروز دشمن در جنگ نرم تمرکز خود را بر ایجاد یأس و ناامیدی ملت ایران گذاشته است و با مجموعه‌ای از تبلیغات رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و جنگ سایبری می‌خواهد، اعتماد مردم به جریان انقلاب را خدشه دار کند.
جوانی تصریح کرد: ناامیدی و مایوس کردن مردم و عامه جامعه نسبت به مسئولان نظام و رهبری انقلاب از مهمترین اهداف استکبار با تصویرسازی‌های نادرست در این استراتژی کثیف است.
وی ادامه داد: جنگی که دشمن به راه انداخته از همه طریق به دنبال ایجاد فشار است و می‌توان گفت در این جنگ تقریباً تمامی حوزه‌ها جز نظامی با دشمن درگیر هستیم.
جوانی گفت: با وجود همه توطئه‌های جنگ روانی، تحریکات، ناامنی‌ها در جامعه و تحریم‌ها، جمهوری اسلامی در حال مدیریت جنگ‌ها است و تصور دشمن، برای ندیدن چهل سالگی انقلاب را به آرزویی دست‌نیافتنی تبدیل کرد و چهله دوم انقلاب نیز با همین روحیه طی خواهد شد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اکنون در سراشیبی قیمت‌ها و کنترل بازار به دست متولیان امر هستیم و خوشبختانه اکنون کشور در حال عبور از فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌ها است و تنها راه کنترل و عبور از این وضعیت ادامه مقاومت، با وجود سختی‌هایی که در این مسیر وجود دارد است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سردار جوانی معاون سیاسی سپاه سالروز تاسیس شورای نگهبان بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر پنج‌شنبه در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان، با بیان اینکه امروز به عنیه شاهد گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در منطقه بوده و غرب آسیا بدون نظر ایران تصمیمی اتخاذ نمی‌کند، افزود: بی‌تردید اقتداری که امروز در ایران اسلامی حاکم شده، به واسطه خون شهدا و رشادت این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا شاهد موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: یکی از این موفقیت‌ها که سربلندی ایران اسلامی را به دنبال داشت، تحقق عملیات وعده صادق بود که همه به اقتدار ایران در بُعد نظامی اعتراف کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه اقتداری که امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به ویژه حوزه دفاعی به دست آورده، مرهون خون شهدا است، تصریح کرد: در واقع این شهدا بودند که برای این کشور در عرصه‌های مختلف تولید قدرت کردند.

سردار جهانبخش کرمی به نمونه‌ای از قدرت‌آفرینی شهدا برای ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص می‌توان به مجاهدت‌های شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و یا ابتکارات شهید طهرانی‌مقدم در حوزه صنعت موشکی اشاره کرد.

پدر شهید محمدحسین حدادیان نیز یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که با اشاره به اینکه ما همه به تک‌تک شهدا بدهکار هستیم، خاطرنشان کرد: بی‌تردید خون شهدا ضامن حیات این انقلاب است و امیدواریم گوشه‌ای از بصیرت‌مندی شهدا نصبت ما شود.

کد خبر 6088544

دیگر خبرها

  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • دختران حق دارند شادی کنند/ همه هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز