Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@14:18:35 GMT

5روش حذف غذاهای ناسالم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۵۴۱۰

5روش حذف غذاهای ناسالم

زمانی که یک غذای لذیذ می‌خوریم، خاطره خوبی از آن لحظات در ذهن ما ثبت می‌شود و مواجهه بعدی ما با آن غذای خاص، آن احساس خوب را دوباره زنده می‌کند و در نتیجه مقاومت در برابر خوردن غذاها سخت می‌شود. ناطقان: زمانی که یک غذای لذیذ می‌خوریم، خاطره خوبی از آن لحظات در ذهن ما ثبت می‌شود و مواجهه بعدی ما با آن غذای خاص، آن احساس خوب را دوباره زنده می‌کند و در نتیجه مقاومت در برابر خوردن غذاها سخت می‌شود در این اینفوگرافی به مواردی که موجب افزایش اشتیاق به خوردن غذا می‌شود و پنج راه حل برای خودداری از خوردن خوردن غذاهای ناسالم است پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





منبع: مشرق برچسب ها: حذف ، غذاهای ناسالم ، خوردن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حذف غذاهای ناسالم خوردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جستجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

قرار است این هفته جلسه‌ای با حضور ژاوی، لاپورتا و دکو برگزار شود و در صورتی که تمام طرفین بتواند برای فصل آینده به توافق برسند، خبر ادامه حضور این مربی در بارسا در فصل آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • با مصرف این غذاها از شر حشرات در فصل تابستان خلاص شوید!
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • شام لاکچری فضانوردان آپولو ۸ چه بود؟ (+عکس)
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • مقاومت در برابر سرماخوردگی با طلای سرخ
  • اگر نفخ زیاد می کنید لب به این غذاها نزنید!