Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ورود عناوین دیجیتال به دنیای بازی‌های رایانه‌ای انقلابی بزرگ در این دنیای بزرگ برپا کرد. عناوین دیجیتال به طور کلی در حال کنار زدن سبک کلاستیک و قدیمی بازیها یعنی همان سی دی و دی وی دی هستند چرا این نسل از بازی‌ها دردسرهای سبک کلاسیک و قدیمی را ندارند و کار گیمرها را بسیار راحت‌تر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جایگزینی به حدی پیشرفت کرده است که حتی شرکت مایکروسافت نسخه از کنسول ایکس باکس را وارد بازار کرد که فاقد دی وی دی درایو بود و عناوین این کنسول فقط به صورت دیجیتالی در دسترس هستند. اما ظاهرا قرار است در نسل بعدی کنسول‌ها همچنان سی دی درایو موجود خواهد بود و قرار است عناوین نسل بعدی کنسو‌ل‌ها به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی عرضه شوند.

با این خبر بسیاری از گیمرها خوشحال شدند چرا که بسیاری از افراد حجم اینترنت زیادی ندارند تا عناوین را به صورت دیجیتالی دریافت کنند و ترجیح می‌دهند بازیها را به صورت فیزیکی خریداری کنند. البته در این موضوع که نسل بعدی پلی استیشن مانند نسخه‌ها قبلی آن دارای دی وی دی درایو خواهد بود هیچ ابهامی وجود نداشت چرا که این کنسول قرار است عناوین کنسول PS4 را نیز اجرا کند و بسیاری از بازی‌های این کنسول به صورت فیزیکی در بازار وجود دارند. شرکت مایکروسافت هم ظاهرا قصد دارد از دی وی دی درایو در کنسول خود استفاده کند؛ این خبر به تایید رسمی مایکروسافت رسیده و مایکروسافت آن را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: جزییات جدید بازی Gods and Monsters منتشر شد

بسیاری از خرده فروشی‌ها هم از این خبر اعلام خوشحالی کرده‌اند چرا که این فروشگاه‌‌ها بیشتر سودشان از فروش عناوین به صورت فیزیکی است. یکی از منتقدان هم در این رابطه گفت: شرکت‌های سازنده کنسول‌ها از این موضوع آگاهی دارند و می‌دانند گیمرها هنوز هم به دیسک درایو نیازمندند و در حال حاضر نمی‌توان این ورودی را از کنسول‌ها حذف کرد.

اطلاعات زیادی از این دو کنسول فعلا منتشر نشده است و باید برای دریافت اطلاعت بیشتری از این کنسول‌ها، فعلا صبر کرد.

انتهای پیام/

دیسک درایو از نسل بعدی کنسول‌ها حذف نخواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای کنسول بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین برای پاک ماندن به کمک ما نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ روزی برای ارتقاء آگاهی و آموزش در مورد مسایل زیست‌محیطی و حفاظت و پاسداری از زمین، ترویج فرهنگی که بهتر است از مدارس آغاز شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسیر بعدی اسرائیلی که نتانیاهو می‌کشد کیست؟
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • زمین برای پاک ماندن به کمک ما نیاز دارد
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • عکس جالب قهرمان مستر المپیا در کنار خانواده پیروانی