Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@07:31:06 GMT

شایعات درمورد مرضیه تکذیب شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۵۵۳۶

شایعات درمورد مرضیه تکذیب شد!

عباس دقاقی مدیرتولید سریال «مرضیه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا با اشاره به سریال جدید فلورام سام گفت: مجموعه تلویزیونی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی از فردا (27 تیرماه) در ورامین کلید خورده و مراحل تصویربرداری آن در تهران انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: پیش بینی می شود تصویربرداری این سریال 15 قسمتی 2 ماه زمان ببرد تا به پخش از شبکه دو سیما برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه شبکه، این سریال حوالی 21:30 در ایام ماه محرم پخش خواهد شد.

دقاقی با تکذیب نام بازیگرانی که پیش از این در خبرها اعلام شده بود، بیان داشت: داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماهچهره خلیلی، پژمان بازغی، مجید مظفری، مختار سائقی، امیرحسین صدیق، نیلوفر شهیدی، شیوا خسرومهر، حسن زارعی، علی اوجی از بازیگران اصلی سریال هستند.

داستان «مرضیه» یک ملودرام اجتماعی است که ماجرایی از جامعه روز را به تصویر می‌کشد. مرضیه دکتر جوانی است که همسرش را از دست می دهد و....

دیگر عوامل پشت دوربین «مرضیه» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: کیوان یکتا، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی، مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: مسعود حقی و مشاور پروژه: حسن زارعی

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون مرضیه فلورا سام ماه چهره خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا گرمتر می شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،زارعی افزود: بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی،به لحاظ دمایی تا صبح سه شنبه روند افزایش دما را انتظار داریم و هوا گرمتر می‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده شرایط جوی نسبتا پایدار و آرام پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: از فردا تا پنج شنبه با نفوذ سامانه بارشی جدید به استان ابتدا در نیمه‌ی غربی احتمال بارش پراکنده و از روز سه شنبه با تقویت و گسترش ناپایداری‌ها گاهی وزش تند باد همراه با رگبار و رعد و برق در اکثر نقاط استان قابل پیش بینی است.

 زارعی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با حداقل دمای ۲ درجه سلسیوس خنک‌ترین و طبس با حداکثر دمای ۳۱ درجه گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

وی افزود: نوسانات دمایی در مرکز استان بین ۲۲ درجه سلسیوس و ۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • هوا گرمتر می‌شود
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد
  • هوا رو به گرمی می‌رود
  • هوا گرمتر می شود