Web Analytics Made Easy - Statcounter

او دیروز در دادگاه قتل همسرش میترا استاد گفت که نگفته مقتول مهدورالدّم است. نجفی همچنین با اشاره به اظهارات وکلای اولیای دم، گفت: وکیل گفت که من عنوان مهدورالدّم را در دفاعیاتم به‌کار بردم اما من به‌کار نبردم و حتی اگر به آن معتقد هم باشم بنا نیست خودم او را به قتل برسانم. وی افزود: همچنین گفته شده که من گفته‌ام ایشان پرستو است اما من لفظ پرستو را به‌کار نبردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این را بعضی در فضای مجازی نوشته‌اند که باید از خودشان بپرسید با چه انگیزه‌ای نوشته‌اید. یادآور می‌شود در بخشی از کیفرخواست ارائه شده به دادگاه در جلسه اول، بخش‌هایی از دست‌نوشته‌های محمدعلی نجفی، خوانده شد. این دست‌نوشته پس از قتل تهیه شد.


محمد شهریاری نماینده دادستان، کیفرخواست نجفی را قرائت کرد که در آن آمده است: «در دست‌نوشته نجفی تأکید شده بود همسر دوم من بارها تهدید کرده بود با مردان اجنبی که شما به آن‌ها حساس هستید... خواهم شد و تا این کار را انجام ندهم دست‌بردار نخواهم بود و شروع کرد به تماس‌گرفتن با مردانی که در گذشته با آن‌ها سر و سری داشته است. از نظر من مهدورالدّم بودن وی ثابت شده بود و بارها مرا تهدید می‌کرد تا این روابط زشت را انجام ندهم دست‌بردار نخواهم بود.»
اکنون به‌نظر می‌رسد با عنایت به تشویش اذهان و اتهام‌پراکنی انجام گرفته از سوی برخی سیاسیون و رسانه‌های مدعی حمایت از نجفی که تا همین دیروز و پریروز هم ادامه داشته، ضرورت دارد قوه قضائیه اتهام‌پراکنان علیه مقتول از یک سو و علیه نهادهای امنیتی از سوی دیگر را مورد پیگرد و مجازات قضایی قرار دهد.
برخی از این محافل با زیرپا گذاشتن همه دعاوی گذشته خود در زمینه ضدیت با خشونت، دفاع از حقوق زنان و احترام به قانون و دادگاه، و پرهیز از اقدامات خودسرانه، مدعی شده بودند، نجفی کار خوبی کرده که همسرش را به تشخیص خودش به قتل رسانده است. آنها در همین مسیر، توهین و اتهاماتی شرم‌آور را نثار همسر مقتول نجفی کردند. اکنون با رد ادعای مهدورالدّم بودن مقتول و پرستو نمایی وی، توجیه جنایت انجام شده برای سیاست‌بازان و رسانه‌های زنجیره‌ای به مراتب دشوارتر شده است.

2323

کد خبر 1280874

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: روزنامه کیهان محمدعلی نجفی ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس محمدعلی نجفی باشگاه استقلال شورای نگهبان ایالات متحده آمریکا بازیگران سینما و تلویزیون ایران محمدجواد ظریف خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل

بازدید 7 جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعتی پیش به یک خانه در شهر حنین در جنوب لبنان یورش بردند. بنابر گزارش خبرنگار تابناک از جنوب لبنان، بلافاصله پس از این تهاجم آور برداری از محل اصابت موشک ها آغاز شده است. تاکنون شش زن و کودک از زیر آور این تهاجم بیرون کشیده شده‌اند که دو نفر از آنها به شهادت رسیده و چهار نفر دیگر راهی بیمارستان شده اند. شهدای این تهاجم مریم قشاقش همسر یکی از شهدای حرکه امل و دختر برادر او (شهیده مریم قشاقش) هستند. اولین فیلم ارسالی از منزلی که توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی تخریب شد را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • قانون نانوشته!
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل
  • فیلم گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی، بازیگر
  • فیلم| یورش وحشیانه پلیس به محل تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نیویورک
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟