Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@04:30:26 GMT

عمران و سازندگی با همراهی مردم امکان‌پذیر است

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۵۶۹۸

عمران و سازندگی با همراهی مردم امکان‌پذیر است

سرتیپ پاسدار حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: عمران و سازندگی با همراهی مردم امکان‌پذیر است، بنابراین باید با قدرت و قوت هر چه بیشتر در این زمینه گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی خود مدافع ارزش های انقلاب و ملت شریف ایران است و هرکجا لازم باشد برای خدمت به ملت ایران وارد عمل می شود، گفت: سپاه همزمان با تامین امنیت پایدار و تقدیم شهدای فراوان در منطقه در بخش سازندگی و عمران مناطق کم برخوردار کارهای زیربنایی فراوانی انجام داده و در این زمینه ها نیز همچنان پیشتار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به شهادت چند تن از پرسنل سپاه در درگیری با اشرار و ضدانقلاب طی روزهای گذشته، گفت: چندی پیش در چالدران ۱۷ واحد مسکونی ساخته شده توسط سپاه برای مددجویان به بهره برداری رسید و در همان روز یکی از مدافعان امنیت در این منطقه به شهادت رسید و موضوع فوق نشان دهنده این واقعیت است که پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه هم در حوزه حفظ امنیت و مال و ناموس مردم و هم در محرومیت زدایی و مشارکت در سازندگی کشور به خوبی به وظایف خود عمل می کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی مشارکت مردم در اجرای طرح ملی «همبستگی برای کمک به سیل‌زده‌ها» را خواستار شد و اظهار کرد: با اجرای این طرح می‌توان شرایط زندگی عادی را در مناطق سیل‌زده برقرار کرد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه در خصوص حمله موشکی و پهپادی به سرزمین‌های اشغالی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از پاسخ دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، از شلیک و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

 متن اطلاعیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
" إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ "
ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی! در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعات بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیرو‌های این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات " وعده صادق " با رمز مقدس " یا رسول الله (ص) " با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

جزئیات این عملیات که با مصوبه‌ی شورای عالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیرو‌های مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • اذعان سوناک به همراهی انگلیس با رژیم صهیونیستی
  • سوناک به همراهی انگلیس با رژیم صهیونیستی اعتراف کرد
  • اطلاعیه سپاه درباره حملات گسترده علیه رژیم صهیونیستی
  • اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره‌ عملیات «وعده‌ صادق»
  • اطلاعیه سپاه در خصوص حمله موشکی و پهپادی به سرزمین‌های اشغالی
  • اطلاعیه سپاه درباره حمله به اسرائیل : ارتش نیز همراهی مان می کند
  • آیا تبلیغات در گوگل برای کسب و کارهای ایرانی امکان پذیر است؟
  • حذف کامل «سلول سرطانی» از بدن امکان پذیر شد
  • آیا تولید ۲۵ تن گردو در یک هکتار زمین امکان پذیر است