Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@06:19:16 GMT

چرا سعید معروف به ایران نیامد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۵۷۵۹

ساعت24 - سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد دلیل بازنگشتن سعید معروف و سعید رضایی با تیم ملی به ایران، صحبت کرد.

تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در سه گروه و با سه پرواز در حالی وارد تهران شد که نفراتی چون سعید معروف (کاپیتان تیم ملی) و سعید رضایی (مربی تیم ملی) به همراه سایر نفرات از آمریکا به ایران نیامدند و قرار است چند روز بعد به ایران باز گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد دلیل بازنگشتن معروف و رضایی به ایسنا گفت: موضوع خاصی وجود ندارد و تنها برای گذراندن تعطیلات خود چند روزی دیرتر به ایران باز می‌گردند. همه این بازیکنان ۷ - ۸ روز مرخصی دارند و می‌توانند در اختیاز خود باشند.

او در پاسخ به این سوال که اردوهای تیم ملی از چند روز دیگر آغاز می‌شود و آیا این نفرات از شروع اردوها با تیم ملی هستند؟ توضیح داد: دقیقاً تمرینات ما از ۶ روز دیگر آغاز می‌شود و همه نفرات با آغاز اردوها کنار تیم ملی خواهند بود.

خوش‌خبر درباره عملکرد تیم ملی والیبال نیز اظهار کرد: همه بازیکنان ما تمام توان خود را در این مسابقات به کار گرفتند و نتایج خوبی هم به دست آمد که بازخورد خوبی هم در میان مردم داشت، درست است که روی سکو نرفتیم اما عملکرد خوبی را از ملی‌پوشان شاهد بودیم، تنها ناراحتی این است که خستگی به جان ملی‌پوشان باقی ماند و نتوانستیم در جمع چهار تیم نهایی حاضر شویم.

او هم‌چنین در پاسخ به این سوال که آیا دلیل نتیجه نگرفتن تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را می‌توان خستگی بازیکنان دانست؟ گفت: این‌طور که می‌گویند نیست. در مرحله نهایی ۶ تیمی که حضور پیدا می‌کنند با همه توان می‌آیند، نقاط قوت و ضعف خود را برطرف می‌کنند چون جای اشتباه وجود ندارد و گاهاً تیم‌ها با یک باخت حذف می‌شوند. ما در این مرحله متاسفانه مقابل لهستان خوب بازی نکردیم، اما همان‌طور که دیدید مقابل برزیل بهترین عملکرد را داشتیم. البته لهستان برزیل را در این مرحله دوبار شکست داد که نشان می‌دهد این تیم یکی از قدرت‌های لیگ ملت‌ها بود.

خوش‌خبر درباره آخرین مصاحبه کولاکوویچ که گفته بود در فرودگاه شیکاگو مشکلی پیش نیامد، تصریح کرد: این صحبت کولاکوویچ درست است. زمانی که آن‌ها وارد آمریکا شدند به راحتی از فرودگاه خارج شده بودند و این مشکل برای پرواز ما پیش آمد. ناراحتی او از این بود که یک سایت لهستانی مصاحبه سال گذشته او را به اشتباه منتشر کرده بود و او تنها این موضوع را تکذیب کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ایران با چهار گل کویت را شکست داد.

علی اکرمی، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور در نیمه اول برای ایران گل زدند. در نیمه دوم سعید احمدعباسی از روی نقطه پنالتی بار دیگر گلزنی کرد و چهارمین گلش را در این رقابت‌ها و دومین گلش را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان افغانستان سه بر دو از سد بحرین گذشت و به عنوان تیم دوم پس از ایران صدرنشین راهی دور حذفی شد.

شاگردان وحید شمسایی در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرقیزستان روبه‌رو خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • پل ژاپنی که به خاطر برج هایش معروف است(عکس)
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • احمدی نژاد نیامد، محصولی و حسین شریعتمداری آمدند /حسین دهقان همنشین علی لاریجانی شد /احمد توکلی هم بود+تصاویر
  • گل دوم سعید احمدعباسی به بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیا (ایران 5-3 بحرین)
  • گل سعید احمدعباسی به بحرین در جام ملت‌ های فوتسال آسیا (ایران 3-2 بحرین)