Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنگره ملی شهدای استان از ۱۷ تا ۱۹ دی ماه امسال در مرکز استان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عباس میرزاد دیشب در جلسه ستاد کنگره ملی شهدای استان افزود: همه کمیته‌های کنگره ملی شهدای استان باید فعال و جلسات آن‌ها هر ۱۵ روز یکبار برگزار و گزارش آن به استانداری اعلام شود.
وی با تاکید برحضور روسای کمیته‌ها در جلسات ستاد کنگره گفت: این روسا باید یک نفر را به عنوان رابط و کارشناس پیگیری به دبیرخانه کنگره معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرزاد گفت: قبل از برگزاری کنگره ملی در مرکز استان، باید مراسم یادواره در شهرستان‌ها و روستا‌های استان با محوریت فرماندارن، شهرداران، بخش داران و دهیاران برگزار و فضا برای برگزاری کنگره اصلی در مرکز استان فراهم شود.
فرمانده سپاه امام سجاد و دبیر ستاد کنگره ملی شهدای استان نیز در این جلسه هدف از برگزاری این کنگره را ترویج فرهنگ شهادت به نسل جوان و نوجوان عنوان کرد.
سرهنگ اباذر سالاری گفت: اجرای هزار و ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی، سرپرستی از هزار و ۵۰۰ یتیم، تامین جهیزیه هزار و ۵۰۰ زوج و کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال از جمله برنامه‌های این کنگره به نیت هزار و ۵۰۰ شهید دفاع مقدس استان است.
وی ساخت مستند از زندگی شهدا، نام گذاری خیابان‌ها و اماکن به نام شهدا، برپایی نمایشگاه فرهنگی در استان، ساخت تابلوی منقش به تمثال شهدا و مسابقات و برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های ستاد برگزاری این کنگره عنوان کرد.
در این جلسه، روسای کمیته‌های مختلف نیز برنامه‌های خود را بیان کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سازمان بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجت‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار گردید، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت عنوان شد و در این جلسه مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم‌سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، پویش (از… به) جهت دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر_دختری و چند ویژه برنامه دیگر اشاره کرد که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6086536

دیگر خبرها

  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی