Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@09:20:31 GMT

اهدا عضو نوجوان ۱۳ ساله ملایری

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۵۸۰۱

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  عباس آذرهمایون رئیس مجمع خیران سلامت ملایر گفت: تنها پسر خانواده چهاردولی چهار روز گذشته به دلیل سانحه تصادف مرگ مغزی شده و به کما می‌رود.

 وی افزود: پس از سه روز که این نوجوان ملایری در کما بود، مرگ مغزی وی تایید و روز گذشته با موافقت خانواده مرحوم چهاردولی، اعضای بدن فرزندانشان به بیماران اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع خیران سلامت ملایرادامه داد: قلب، کلیه ها، کبد و نسوج این پسر به بیماران اهدا و به بیش از چهار بیمار زندگی دوباره بخشید.

آذرهمایون گفت: آیین تشییع و یادبود «محمدپارسا چهاردولی» امروز / ‏چهارشنبه / ‏‬در روستای «جیجیان رود» ملایر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال این دومین مورد اهدای عضو است که در ملایر انجام می‌شود و در مجموع تاکنون ۲۵ مورد اهدای عضو در این شهرستان صورت گرفته است.

بر اساس گزارش انجمن اهدای عضو ایرانیان، هر ۲ ساعت یک بیمار نیازمند به پیوند، جان خود را از دست می‌دهد و در هر ۱۲ ساعت یک بیمار موفق به دریافت عضو حیاتی می‌شود و به زندگی بازمی‌گردد.

انتهای پیام/د.ا

اعضای بدن نوجوان ۱۳ ساله ملایری اهدا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اهدای عضو شادروان سیدجواد سجادی ۴۴ساله ساکن طبس پس از تایید مرگ مغزی، به بیماران نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.


جوان افزود: با اعلام رضایت خانواده مرحوم سیدجواد سجادی، زنده یاد در روز یک شنبه 26 فرودین از بیمارستان مصطفی خمینی طبس به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی یزد منتقل شد و  روز گذشته تحت عمل جراحی عضو قرار گرفت.


وی گفت: کبد و کلیه‌ها مرحوم در بیمارستان یزد، فراهم آوری و پیوند شد. 

دیگر خبرها

  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد
  • آمار پایین اهدای عضو در کشور
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند