Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@13:26:37 GMT

فداکاری سرباز ایرانی به سبک فیلم سینمایی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۵۸۱۸

فداکاری سرباز ایرانی به سبک فیلم سینمایی

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

    شبیه سازی پرواز با هواپیما در اتاق یک هتل     درمان بیماری‌های قلبی با برق     آیا واشنگتن می‌تواند تردد ظریف را محدود کند؟     شکلک‌های سخن‌گو به نام ایموجی   سیارکی که قرار بود به زمین بخورد گم شد     استراماچونی به تهران برنمی‌گردد

 

    فداکاری سرباز ایرانی به سبک فیلم سینمایی

 

 

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: سرباز ایرانی فیلم سینمایی فداکاری تهران استراماچونی سیارک زمین ایموجی ظریف بیماری قلبی درمان هتل شبیه سازی بسته خبری تابناک جوان محاکمه نجفی صندوق توسعه ملی سعید معروف رمزارز شورایاری ها بشار رسن پروپیچ میترا استاد علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی

 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرباز،  دانش فرماندار شهرستان سرباز به همراه بلوچی، معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان از خسارات ناشی از بارندگی و سیل در راه‌های روستایی شهرستان و پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا بازدید و مشکلات رخ داده در اثر آسیب دیدن زیرساخت‌های مذکور را از نزدیک بررسی کردند.

 دانش با حضور در مناطق کوهستانی روستا‌های شهرستان و مشاهده موارد مختلف رانش در اثر بارندگی و شکستگی خاک دامنه کوه ها، سیل بردگی راه‌های مواصلاتی روستا‌ها بازدید کرد.

 فرماندار شهرستان سرباز در حاشیه بازدید از آسیب‌های وارده به برخی از راه‌های روستایی بر اثر بارش‌های اخیر، تأکید کرد: راه‌های روستایی که بر اثر بارش‌های اخیر تخریب شده اند بایستی مرمت و لکه گیری شده و برخی نقاط نیز روکش آسفالت شوند.

دانش افزود: باید با تعامل و همکاری اداره کل راهداری، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستاها، ایمنی ورودی روستا‌ها مورد توجه قرار گیرد و مسائل موجود در این زمینه برطرف گردد.

 فرماندار تصریح کرد، دهیاران ضمن جمع بندی خسارات، گزارشات خود را در خصوص محور‌های مواصلاتی بصورت کتبی جهت اقدام به ستاد بحران شهرستان اعلام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • از کودکی برخی مردهای ایرانی تا قفس سرباز پارسی / لگدی که معنای زیادی پیدا کرد (فیلم)
  • بی گدار به آب زد تا نجاتگر باشد/ روایت فداکاری یک مادر در سیل کازرون
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • فداکاری جوان سنندجی برای جان بخشیدن به چهارنفر
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • فداکاری زن کازرونی برای نجات مرد سالخورده
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ایمان الهی است