Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:22:35 GMT

شگرد عجیب قاچاقچی برای حمل مواد مخدر! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۵۸۲۸

شگرد عجیب قاچاقچی برای حمل مواد مخدر! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مسافر هواپیما که قصد قاچاق مواد مخدر کوکائین به اسپانیا را داشت توسط ماموران پلیس فرودگاه دستگیر شد. این مرد در حال عبور از گیت مرزی فرودگاه‌ای ال پرات بارسلونا بود که ماموران به مو‌های عجیب او مشکوک شدند و پس از بررسی نیم کیلو کوکائین را زیر کلاه گیسش پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر مو‌های عجیب این مرد که ظن ماموران را برانگیخت، استرس زیادی که در چهره‌اش نمایان بود شک آن‌ها را برانگیخت.

این مرد که هویتش مشخص نشده است پس از ۱۱ ساعت پرواز از بوگوتا در کلمبیا وارد بارسلونا شده بود. ماموران پلیس پس از برداشتن گلاه گیس متوجه شدند که کوکائین را روی سرش قرار داده است. در یکی از تصاویری که منتشر شده است این مرد در حالی که کلاه گیس را به شکلی ناشایانه روی سر خود گذاشته است دیده می‌شود. بنا به اعلام پلیس ارزش کوکائین ضبط شده توسط ماموران ۲۷۰۰۰ یورو است. این مرد میانسال اکنون در بازداشتگاه پلیس بسر می‌برد و قرار است تحت محاکمه قرار گیرد.

گفتنی است؛ سال گذشته بیش از ۱۰۰ کیلو کوکائین توسط پلیس اسپانیا در فرودگاه‌ای ال پرات بارسلونا کشف شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

جاسازی ناشیانه کوکائین توسط مسافر میانسال کلمبیایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسپانیا وحشتناک ترین ها مواد مخدر قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار