Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور هراز جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو سنگین است و همچنین تردد در محور‌های چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت مسیر (رفت وبرگشت) به صورت روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ضمن محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور هراز از ساعت ۲۱ سه‌شنبه ۲۵ تیرماه تا ۵ بامداد چهارشنبه ۲۶ تیر ماه به دلیل انجام عملیات راهداری مسدود بود و تردد از محورهای فیروزکوه و چالوس انجام می‌شد.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های تهران-کرج-قزوین محدوده‌های گرمدره، پل کلاک، ساسانی، پلس راه مهرشهر و پایانه کلانتری سنگین است.

وی افزود: محور‌های شریانی قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان مسدود هستند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود و شهداد – اندوهجرد به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور قصرقند به نیکشهر مسدود شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه محلی میرآباد در بخش ساربوک محور قصرقند به نیک‌شهر برای ساعاتی مسدود شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی جوی در استان تشدیدفعالیت سامانه بارشی اظهار کرد: از عصر سه شنبه تا عصر چهارشنبه (۲۸ تا ۲۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت و توفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری بیان کرد: برای شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب سوران، مهرستان، سراوان، گلشن و جنوب خاش رگبار سنگین باران و تگرگ در مدت زمان کوتاه، رعد برق شدید، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6079755

دیگر خبرها

  • محور قصرقند به نیکشهر مسدود شد
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • انسداد برخی جاده‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • تردد روان خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • مسدود شدن دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • ویدئوی ترسناک از تونل جاده هراز در شب گذشته
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در راه های خروجی
  • محور کندوان یکطرفه شد/ ترافیک در راه های خروجی
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران شمال اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد