Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رهبر برجسته انصارالله در دیدار با فرستاده سازمان ملل به یمن تاکید کرد، انصارالله به حملات خود در عمق عربستان تا زمان توقف تجاوزات ائتلاف سعودی ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، مهدی المشاط، رئیس "شورای عالی سیاسی" وابسته به انصارالله در صنعا در جریان دیدار با مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن ابراز امیدواری کرد که از فضاهای موجود در منطقه برای تحقق صلح در یمن استفاده شود زیرا که فرصت تحقق صلح وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که عملیات ائتلاف عربی ادامه یابد ما از هر فرصتی برای ضربه زدن به عمق عربستان استفاده می‌کنیم تا آن را مجبور به توقف حملاتش کنیم.

المشاط افزود: حملات و رویکردهای عربستان و نیروهای دولت مستعفی یمن نشان می‌دهند که خواهان صلح نیستند.

این در حالی است که ریاض واکنشی به این اظهارات رهبر انصارالله نداشته است.

گریفیث نیز بعد سفر یک روزه خود به صنعا که در جریان آن با مقامات انصارالله درباره احیای روند صلح و توافقنامه استکهلم رایزنی‌ کرد، پایتخت یمن را ترک کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن گریفیث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان نزدیک یک مدرسه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حمله هوایی صهیونیست‌ها به خانه‌ای در شرق رفح در جنوب نوار غزه هم، دو شهید و شمار زیادی زخمی بر جا گذاشت.

همچنین، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی به چادر‌های محل اسکان آوارگان فلسطینی در شهرک "الزوایده" در مرکز نوار غزه حمله کردند که بر اثر آن، شمار زیادی شهید یا زخمی شدند.

حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به "بیت لاهیا" در شمال نوار غزه نیز ادامه یافت. محله "الزیتون" در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای اشغالگران بود.
در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست به شهرکی در شمال ”الخلیل“ یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین به شهرک ”عناتا“ در شمال قدس اشغالی و شهرک ”کفر نعمه“ در غرب رام الله حمله کردند. نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر در شرق نابلس هم یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت
  • اولین اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انجام شد | اعلام زمان نخستین پرواز حج تمتع | مدت حضور حجاج در عربستان چند روز است؟
  • بازتاب خارجی سخنان رهبر انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل | مهم ظهور قدرت ایران بود