Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، گروه دادخواهی حفاظت از غیرنظامیان در افغانستان در گزارشی اعلام کرد که طی ۱۶ روز گذشته بیش از 500 غیر نظامی در این کشور کشته و زخمی شده اند.

بر اساس این گزارش، در این مدت ۲۰۰ غیر نظامی در افغانستان جان باخته و ۳۴۰ تن دیگر از غیر نظامیان نیز زخمی شده اند.

تلفات غیر نظامیان بر اثر بمباران های هوایی نیروهای ناتو، درگیری های مسلحانه، بمب های کنار جاده ای و عملیات های انتحاری ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ۱۸ ساله نظامیان آمریکایی در افغانستان نه تنها برای مردم این کشور امنیت نیاورده است، بلکه هر روز بر شدت ناامنی در مناطق مختلف این کشور افزوده می‌شود.

بمباران های نیروهای آمریکایی به سوی اهداف غیر نظامی همواره یکی از نگرانی ها و دغدغه های مردم و سیاست مداران افغانستان بوده است اما در طول 18 سال گذشته هیچ راه حلی برای آن سنجیده نشده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غیر نظامیان افغانستان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» وجود ندارد.

«پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد: «ما در این مرحله از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، آگاه نیستیم».

به نوشته وبگاه وزارت دفاع آمریکا، رایدر همچنین گفت که گروه‌های مقاومت عراقی روز گذشته برای اولین بار از تاریخ ۱۳ فوریه، دو حمله را علیه نظامیان این کشور در عراق و سوریه انجام دادند.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در این کشور انجام دهد».

طبق این گزارش، سخنگوی پنتاگون مدعی شد: «اگر حملات شبه نظامیان ادامه یابد، ما در دفاع از نیرو‌های خود مانند گذشته تردید نخواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه