Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، امیر بینایی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان از برگزاری جشنواره روستا مهد زندگی، تلاش و نشاط اجتماعی در ۱۶ روستای میامی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: این جشنواره بزرگ که بیش از ۳۰ هزار نفر را در میامی در بر می‌گیرد در روستای باغچه برگزار شد که هدف از این جشنواره نشان دادن توانمندی‌های مردم و ظرفیت‌های فراوان روستاهای منطقه میامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با بیان اینکه کاهش دغدغه‌ها و آسیب‌های اجتماعی یکی از محورهای اجرای این طرح است، متذکر شد: جشنواره روستا مهد زندگی، تلاش و نشاط اجتماعی تلاش دارد تا به مردم این اعتماد به نفس را بدهد که با تکیه بر ظرفیت‌هایشان می‌توانند اتفاقات بزرگی را در روستایشان رقم بزنند.

بینایی با بیان اینکه کارگاه‌های مختلفی در قالب این جشنواره برای افزایش اعتماد به نفس و توانمند سازی اهالی این روستاها برگزار می‌شود،افزود: یکی از تأکیدات استانداری برای برگزاری این جشنواره در میامی، وجود آسیب‌ها و استرس‌های اجتماعی در این شهرستان و به خصوص در کالپوش است که رانش زمین آن را تشدید نیز کرده است.

احمد ملایری فرماندار میامی نیز با بیان اینکه در قالب طرح روستا مهد زندگی، تلاش و نشاط اجتماعی با حضور اهالی روستا، قرار است آموزش‌های خوبی به روستاییان داده شود، گفت: این طرح تا روز پانزدهم مرداد ماه ادامه دارد و حسن ختام آن نمایشگاهی از توانمندی‌های حضار در این طرح است.

به گفته وی؛ یکی از محورهای این طرح کاهش مهاجرت و در گام دوم حتی ایجاد مهاجرت معکوس به روستاها محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند

فرشید فلاح گفت: قالب‌های مجاز تولیدات رسانه‌ای برای شرکت در جشنواره روایت خدمت، موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله، پوستر و کلیپ است.

وی ادامه داد: افزایش مشارکت مردمی و رسانه‌ای در تبیین و تشریح مسایل مرتبط با دور اول و دوم سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور به استان سمنان از اهداف برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت است.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان شرکت در در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت می‌توانند آثار خود را تا پایان سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در پیام رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره ۰۹۹۲۱۴۵۹۸۷۱ ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سه داور آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را بررسی می‌کنند، گفت: ۱۰ اثر در بخش آزاد و پنج اثر در بخش ویژه جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت در استان به عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند
  • عروسک‌هایی که شادی و نشاط ارمغان آوردند
  • ظرفیت گردشگری برای بهبود وضعیت اقتصادی روستانشینان مورد استفاده قرار گیرد
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد