Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:46:13 GMT

جاده چالوس فردا ۲۸ تیر یک طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۶۱۷۵

جاده چالوس فردا ۲۸ تیر یک طرفه می‌شود

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از دیروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ تیرماه ادامه دارد گفت:رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۸ تیرماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۲۹ تیرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۸ تیرماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۲۹ تیرماه از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی که از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه آغاز شده بود، از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ تیرماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک که از ساعت ۱۲ ظهر دیروز چهارشنبه ۲۷ تیرماه ممنوع شده بود تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ تیرماه از جاده های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.


رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/س

 

اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده‌های استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کرج ـ چالوس بسته شد

‌رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس‌ این محور به مدت دو روز بسته شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ ‌پیمان کرمی‌ اظهار ‌داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه‌های ریزشی انجام شده است.

وی با بیان اینکه انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ طی امروز و فردا صورت می‌گیرد، افزود: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • جاده کرج - چالوس بسته شد
  • امروز و فردا تردد در کندوان مشکلی ندارد
  • محور کرج - چالوس طی ۲ روز آینده از ساعت ۹ تا ۱۵ مسدود می‌شود