Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:40:54 GMT

۲۵۰۰ خادم یار رضوی در شاهرود مشغول ارائه خدمات هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۶۲۸۳

۲۵۰۰ خادم یار رضوی در شاهرود مشغول ارائه خدمات هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی احمدیان صبح پنج شنبه در سومین جلسه شورای اداری شاهرود به میزبانی سالن جلسات فرمانداری ضمن بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ خادمیار رضوی برای خدمت رسانی به محرومان در شاهرود اقدام م، کنند ابراز داشت: این افراد طی دو سال گذشته از زمان تاسیس دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود، توانسته اند بالغ بر ده ها و صد ها هزار خدمات را به محرومان شاهرودی به صورت رایگان ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ نفر از خادم یاران رضوی شهرستان شاهرود به صورت رسمی در آستان قدس رضوی پذیرفته شدند، افزود: از این تعداد حدود ۷۰ الی ۸۰ نفر بدون ثبت نام در سامانه مشغول ارائه خدمات به محرومان جامعه هستند که نشان می دهد هدفی جز جلب رضای خدا و خلق او ندارند.

اعزام ماهانه ۸۰۰ خادم یار به مشهد

مسئول دفتر آستان قدس رضوی بابیان اینکه ۳۲ نوع خدمت توسط این دفتر به مردم شهرستان ارائه می شود، ابراز داشت: این خدمات در سطح عمومی شامل مساجد و محلات و ۲۶ کانون تخصصی هستند که به افراد شناسایی شده از اقشار محروم جامعه، خدمات لازم را ارائه می دهند.

احمدیان بابیان اینکه خادمیاران در طول خدمت خود می توانند ۱۲ بار لباس خادم یاری پوشیده و در حرم رضوی فعالیت کنند، تصریح کرد: ۸۰۰ نفر از خادم یاران به صورت ماهانه به حرم رضوی مشرف می شوند.

وی ضمن بیان اینکه همراهی دستگاه های اجرایی با دفتر آستان قدس رضوی می تواند به ارائه خدمات بهتری به محرومان منتهی شود، افزود: این دفتر پذیرای افراد خیّر که قادر به ارائه خدمات هستند است همچنین باید گفت در دوسال اخیر خدمات بسیاری از سوی همین خیران ارائه شد که جای تقدیر دارد.

کد خبر 4669721

منبع: مهر

کلیدواژه: آستان قدس رضوی شاهرود شورای اداری شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) به میزبانی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از آستان‌نیوز،سال گذشته به دستور وزیرامور خارجه و با مسئولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌المللی برگزار شد و دوشنبه 4 اردیبهشت ماه دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهرمشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین‌المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست درمشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین  حضور موسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود. 

همچنین از دیگر موضوعاتی که دراین نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه موسسات و تشکل‌های مردمی دراقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند