Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:17:09 GMT

سردار آزمون در فهرست رسمی خریدهای تابستانی لاتزیو

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۶۳۲۵

سردار آزمون در فهرست رسمی خریدهای تابستانی لاتزیو

رسانه های روسی اعلام کردند تیم لاتزیو ایتالیا علاقه‌مندی دوباره خود را برای جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ ابراز کرده ست. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، سردار آزمون دوباره در فهرست خریدهای تیم لاتزیو ایتالیا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم رمی باید خط حمله خود را تقویت کند و سردار آزمون 24 ساله یکی از گزینه‌های خرید است. فرناندو لورنته، مهاجم پیشین تیم تاتنهام انگلیس و آندره‌آ پتانی، مهاجم تیم اسپال نیز دیگر نامزدهای تیم لاتزیو برای خط حمله هستند.

بر اساس این گزارش، سردار آزمون زمستان گذشته با قراردادی 12 میلیون یورویی از روبین‌کازان به زنیت سن‌پترزبورگ پیوست. او تا سال 2022 میلادی با زنیت قرارداد رسمی دارد و بعید به نظر می‌رسد در تابستان جاری این تیم را ترک کند زیرا در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهند کرد.

خوشامدگویی خنت بلژیک به میلاد محمدی با 8 عکس

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لاتزیو سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لاتزیو سردار آزمون لاتزیو سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد