Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،دکتر جانبابایی در این بازدید نزدیک 5 ساعته خود که به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و فرماندار و مسئولان وزارتی و استانی و شهرستانی صورت پذیرفت ضمن احصا تمامی نواقص و مشکلات بیمارستان راهکارهای لازم را ارائه کرده و برای تجهیز و تامین نیروی انسانی و ارتقا خدمات بیمارستان و اورژانس قول مساعد داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ادامه از بیمارستان امام خمینی و اورژانس بازدید کرد و ضمن تاکید بر نیازهای ضروری مردم گفت:باید از ظرفیت این مراکز استفاده شود.

 معاونت وزیر بهداشت همچنین در گفتگو با خبرنگاران گفت به محض خرید و ورود دستگاه ام آر ای و سی تی اسکن به کشور و با توجه به شرایطی که شهرستان پارس‌آباد دارد از جمله مرزی بودن منطقه، در اولین فرصت این تجهیزات تامین خواهد شد.

وی در خصوص اینکه دستگاه دیالیز در شهرستان پارس‌آباد نسبت به بیماران متناسب نیست، عنوان کرد: ۴ دستگاه دیالیز به دستگاه‌های موجود در شهرستان پارس آباد به سرعت اضافه خواهد شد تا کمبود دستگاه دیالیز نیز مرتفع گردد.

جان بابایی با اشاره به مشکلات دانشگاه در شهرستان پارس آباد افزود: در شهرستان پارس آباد کمبود نیروی انسانی کادر پرستاری داریم که ان‌شاءلله به‌زودی کادر پرستاری تامین خواهد شد؛ همچنین امسال متخصصین بیشتری نیز به شهرستان پارس آباد اعزام خواهیم داد تا در رشته‌هایی که متخصص ندارند یا کم دارند جبران شود و همچنین تجهیزاتی نیز لازم است که تامین خواهد شد.

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: بیمارستان جدیدالاحداث شهدای پارس آباد جز بیمارستان‌هایی است که از نظر فیزیکی و رعایت استانداردها بسیار خوب ساخته شده است.

وی در خصوص معوض بودن بیمارستان جدید الاحداث با بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: بحثی نیست که بیمارستان قدیمی باید از دور خارج شود اما باید به اندازه ظرفیتی که مردم به درستی بتوانند خدمت بگیرند، استفاده شود.

معاون درمان وزیر بهداشت ادامه داد: باید دید مردم کجا بهتر خدمت می‌گیرند و  هرکجا که مریض بهتر خدمت بگیرد، همان‌جا باید مبنای تصمیم‌گیری باشد و قطعاً بیمار خصوصاً بیمارهای مورد نیاز به جراحی در بیمارستان جدیدالاحداث شهدای پارس آباد به خاطر این که اتاق‌های عمل بسیار استاندار و مجهز و استریل‌تر هستند، مردم بهتر می‌تواند خدمت بگیرند و ما ان‌شاءلله از تمام ظرفیت بیمارستان جدید استفاده را خواهیم کرد.

شایان ذکر است ملاقات نتیجه بخش فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان دکتر علی علایی با دکتر قاسم جان بابایی معاونت محترم درمان وزارت بهداشت ، حدود یک ماه پیش و قولی که معاون وزیر به فرماندار جهت سفر به شهرستان  داده بود امروز با سفر معاون وزیر درمان وزارت بهداشت این سفر انجام شد و به لطف خدا تمامی کارهای واگذاری، سی تی اسکن و MRI به شهرستان پارس آباد در دستور کار قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان درمان فرماندار شهرستان معاون وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید جمال‌الدینی، در این بازدید خطاب به مسئولان و بانیان احداث همراه سراها، گفت: این اقدام شما در راستای فرموده رهبری است که هیچ خانواده‌ای افزون بر رنج بیماری، نباید متحمل رنج دیگری شود.

وی افزود: این قبیل کارها موجب ایجاد آرامش خانواده بیمار و افزایش امید به زندگی و کوتاه‌شدن روند درمان بیماران می‌شود.

معاون وزیر بهداشت، با پرداختن به نیات و رویکردهای خیرین، گفت: بیشتر کسانی که خود به طور مستقیم وارد کار شده‌اند، معمولاً تجربه برخورد نزدیک با بیماری و گرفتاری‌های جانبی آن را داشته‌اند. در واقع استیصال عامل و نقطه اتصال آنها شده است و به جای ناامیدی و بریدن از دنیا، به امر خیر و یاری رساندن به هم‌نوعان پرداخته‌اند.

وی در ادامه با تاکید بر دستور وزیر بهداشت مبنی بر تجلیل از خیرین، افزود: اقدام دست‌اندرکاران همراه‌سراها بسیار در خور توجه است. برای نمونه این بزرگواران با راه‌اندازی چند همراه‌سرا در نزدیکی یکی از بیمارستان‌های مهم تهران، توانسته‌اند با مشارکت نزدیک به ۱۰ هزار خیر، فرصت بیش از ۱۰۰ هزار شب اقامت برای نیازمندانی که اکثراً از مناطق کم‌برخوردار بوده‌اند، فراهم آورند که کاری ارزشمند، درخور توجه و شایسته تجلیل و تقدیر است.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی، گفت: سلامت یک مساله چند بُعدی است که تحت تأثیر عوامل مختلف قرار دارد و بیش از سه چهارم مسائل و تأمین همگانی آن در اختیار تولیت نظام سلامت نیست.

وی تصریح کرد: تأمین و ارائه خدمات سلامت مستلزم همکاری‌های میان‌بخشی و مشارکت دیگر دستگاه‌ها و نهادها در این مقوله مهم است و بخش‌های مختلف دولت، مجلس، نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری‌ها و نهادهای مدنی و گروه‌ها باید در این مسئله مشارکت کنند.

جمال الدینی در پایان خواستار بسط و گسترش تجربه‌های موفق با همکاری و مشارکت مسئولان و نهادهای مختلف شد.

کد خبر 6064023 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • اهمیت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت
  • بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امین اصفهان و عیادت از بیماران
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • آمریکا با تحریم دارو‌های کودکان سرطانی و پروانه‌ای ناجوانمردی را به اوج رسانده است
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است