Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان| تیم فوتبال بایرن مونیخ در جام قهرمانان بین‌المللی مقابل توپچی‌های لندن تن به شکست داد و دورتموند هم در یک بازی دوستانه بر سیاتل ساندرز غلبه کرد. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های بوروسیا دورتموند آلمان و سیاتل ساندرز آمریکا صبح امروز (پنجشنبه به وقت تهران) در دیداری دوستانه در ورزشگاه سنچری‌لینک فیلد واقع در شهر سیاتل از ایالت واشنگتن به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورتموند که در این تابستان با جذب چند بازیکن ترکیب خود را تقویت کرده، با نتیجه 3 بر یک بر رقیب آمریکایی خود غلبه کرد.

ماریوس وُلف (36)، پاکو آلکاسر (50) و جیدون سانچو (77) برای تیم تحت‌هدایت لوسین فاوره گلزنی کردند و تنها گل سیاتل ساندرز را هم جاناتان کمپبل در دقیقه 54 به ثمر رساند. در این دیدار متس هوملس که به تازگی از بایرن جدا و به جمع زردپوشان وستفالن بازگشته، در دقیقه 63 به جای بالردی به زمین بازی آمد.

در دیدار دوستانه دیگری که در چارچوب جام قهرمانان بین‌المللی برگزار شد، صبح امروز (پنجشنبه به وقت تهران) تیم‌های بایرن مونیخ آلمان و آرسنال انگلیس در ورزشگاه دیگنیتی هلث اسپورتس پارک واقع در لس‌آنجلس مقابل هم صف‌آرایی کردند که این بازی در نهایت با برتری 2 بر یک توپچی‌های لندن پایان یافت. آرسنال در دقیقه 49 توسط گل به خودی لوئیز پوزنانسکی به گل رسید و در ادامه روبرت لواندوفسکی که در ابتدای نیمه دوم به بازی آمده بود در دقیقه 71 روی پاس گنابری گل تساوی را برای بایرنی‌ها به ثمر رساند. این اما پایان کار نبود و ادنی اِنکیتا در دقیقه 88 گل برای توپچی‌ها را به ثمر رساند.

بایرن مونیخ در حالی در این بازی تن به شکست داد که نیکو کواچ ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در ابتدا راهی میدان کرد و در ادامه دست به تغییرات زیادی زد. در مقابل اونای امری از بازیکنان اصلی‌تر خود در ترکیب اصلی استفاده کرد و تنها در 10 دقیقه پایانی بازی بود که دست به تعویض‌هایی زد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرسنال دورتموند بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال دورتموند بایرن مونیخ آرسنال دورتموند بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم